Nog steeds tevreden met de stalen band!!

Super! Mooie vroege 3570. Stevige patina van de indexen voor zo’n relatief jonge tritium plaat. Staat goed!
Dit klopt niet, denk dat je de Seamaster band bedoelt? De laatste versie van Moonwatch band (1958) liep van 20 naar 18mm. Niet heel spannend maar het is wel taper. De eerste generatie band (1498 uit laat jaren 90 en begin 2000) blijft het mooist van 20mm naar 16mm en heeft dezelfde looks.
Ja ok, maar met die dikke clasp lijkt het alsof ie niet tapered
Klopt, de band en sluiting waren precies de reden waarom ik ben gaan experimenteren met oudere Omega banden. De OEM 1958 sluiting sneed in mijn pols en het zat te los of te strak. Uiteindelijk uitgekomen op de 1479 band
Origineel
1479
Niemand?
SMPc
Wel een harentrekker imho
Ik heb de 3570.50 in bezit en de 3861 ook geprobeerd. En ja, hij draagt net wat beter. Maar de verkoop van de 3570.50 zal waarschijnlijk met enig verlies gepaard gaan. En dan nog de meerprijs voor de 3861… In totaal was het mij niet waard.
Staat geweldig! Welke is het geworden?
Want destijds stonden er een aantal hadden ze bij Bulang een aantal Taurillon banden.
Het verschil was me niet helemaal duidelijk.
Ik ben geen Seamaster kenner maar zo uit de losse pols: Omega Seamaster Pro 300m 212.30.41.20.01.003
Nog nooit last van gehad of ik heb een hogere pijngrens
Die middelste is echt niet te versmaden zeg!
Hilvarenbeek vandaag
Correct!
Euh ja ik denk het…