Speedmaster only VII (Deel 7)

Nog steeds tevreden met de stalen band!!:watch:

19 likes

Super! Mooie vroege 3570. Stevige patina van de indexen voor zo’n relatief jonge tritium plaat. Staat goed!

Dit klopt niet, denk dat je de Seamaster band bedoelt? De laatste versie van Moonwatch band (1958) liep van 20 naar 18mm. Niet heel spannend maar het is wel taper. De eerste generatie band (1498 uit laat jaren 90 en begin 2000) blijft het mooist van 20mm naar 16mm en heeft dezelfde looks.

2 likes

14 likes

Ja ok, maar met die dikke clasp lijkt het alsof ie niet tapered

2 likes

Klopt, de band en sluiting waren precies de reden waarom ik ben gaan experimenteren met oudere Omega banden. De OEM 1958 sluiting sneed in mijn pols en het zat te los of te strak. Uiteindelijk uitgekomen op de 1479 band :smile:

Origineel

1479

13 likes

Niemand?

SMPc

1 like

21 likes

Wel een harentrekker imho :stuck_out_tongue:

1 like

Ik heb de 3570.50 in bezit en de 3861 ook geprobeerd. En ja, hij draagt net wat beter. Maar de verkoop van de 3570.50 zal waarschijnlijk met enig verlies gepaard gaan. En dan nog de meerprijs voor de 3861… In totaal was het mij niet waard. :upside_down_face:

3 likes

Staat geweldig! Welke is het geworden?
Want destijds stonden er een aantal hadden ze bij Bulang een aantal Taurillon banden.
Het verschil was me niet helemaal duidelijk.

1 like

Dit is de 3594.50 Broad Arrow het eerste model met de 1861 uurwerk

19 likes

Taurillon Zwart Speedy Leren Horlogeband Deze topper

1 like

Ik ben geen Seamaster kenner maar zo uit de losse pols: Omega Seamaster Pro 300m 212.30.41.20.01.003 :laughing:

Nog nooit last van gehad of ik heb een hogere pijngrens :smile:

1 like

22 likes

Emmen?

15 likes

Voor de moonphase lovers :heart:

22 likes

Die middelste is echt niet te versmaden zeg!

1 like

Hilvarenbeek vandaag :wink:

1 like

Correct!

Euh ja ik denk het…