Speedmaster only VII (Deel 7)

Gefeliciteerd!:tada:

1 like

Jij snapt precies hoe het werkt Sjiel.

Dat

#BetalenDoetMaarEenKeerPijn

2 likes

22 likes

22 likes

Mooi. Veel plezier ermee.

1 like

Hij is wel erg goed hoor.

1 like

Heel mooi👌 geniet ervan!

1 like

Deze blijft toch wel heel hoog aangeschreven bij me! :stuck_out_tongue:

1 like

We gaan weer richting de herfst. Meer leer/suede en minder staal voor mij.

21 likes

Middagwissel

19 likes

20 likes

27 likes

Die blauwe bleef ook op mijn pols hangen. Enorm ding om te zien, maar op de pols smolt ie weg. Droeg super comfortabel. Kon deze helaas niet de hele tijd dragen: Ik en @Sjiel droegen deze om de beurt :sweat_smile:

Plaatje voor de sfeer:

25 likes

In wel deel van het mooie Nederland woon je?

19 likes

Het PloProfje kleedt lekker af, valt haast weg. Zo licht als een veertje, je vergeet dat je wat om hebt.
Je hebt er wel een half uur mee in de hand en om de pols gezeten. En Sjiel maar wachten :joy:
PloProf is een marmite watch, of je vind het geweldig of je vind het helemaal niks.
Deze nieuwe generatie maakt wel indruk omdat hij qua dimensies weer dicht in de buurt komt van de vintage.

Mark II er bij om een beetje on topic te blijven, het is hier tenslotte Speedmaster Only!

11 likes

Ruim een jaar geleden is de speedy door een ruildeal in mijn bezit gekomen. Idee was om het horloge een tijdje te proberen en dan weer door te verkopen. Had hem al weleens gepast, maar het greep me nooit. Hoe anders is het gelopen. Toch wel een van mijn favoriete horloges nu. Ik overweeg nu zelfs om er nog een andere “speciale” versie naast te kopen.

23 likes

Voor t eerst in maanden, zo goed beviel de breitling van de zomer

7 likes

:star_struck: :heart_eyes: prachtig, hoe bevalt die op de band? Die heeft toch ook micro adjust?

In Noord-Holland

4 likes

Fijne dag iedereen!!:watch:

9 likes

Goeie foto van de “grain” op de wijzerplaat. Hoe vergelijkt die met de zilverkleurige wijzerplaat van de snoopy?

2 likes