Bijna goed, groot weiland omgebouwd tot wedstrijdlocatie voor het NK Autocross
Dat inderdaad. Maar goed, verder wel vriendelijk personeel als daar ben.
Kleur, de Speedmaster valt meer op.
Bij de zwart/wit versie valt hij meer weg in het landschap.
Dit blijft toch mijn favoriet. Ik hoorde dat ze er maar 600 per jaar maken. Er gloorde wellicht een mogelijkheid er eentje te bemachtigen maar ik schrok stiekem een beetje van de listprijs van 17k
Hier heeft Omega de schaarste in de listprijs verwerkt. Want los van dat het een prachtig ding is, is een verdubbeling tov. de normale speedy natuurlijk pure klets. De fysieke meerwaarde is marginaal.
Dat doet Rolex eigenlijk netjes. Alle listprijzen zijn logisch tov. elkaar gepositioneerd. Dat handelsprijzen anders liggen wordt extern bepaald.
Hier lijkt Omega zelf een slaatje uit de begeerte te willen slaan.
Zonder B&P weet ik er eentje in Frankrijk te koop voor 11k (2023 mint conditie).
Hij is ook top grijs onder list inmiddels en staan er redelijk wat te koop zie ik.
Ja maar een nieuwe van omega bedoelde ik, wat overigens ook mijn voorkeur en enige wens is. Ben erg van het nieuw kopen de laatste tijd (hoop niet dat dat erg arrogant klinkt want zo bedoel ik het niet).
Nee hoor, ik moet eigenlijk ook altijd nieuw hebben.
Mijns inziens zijn alle prijzen van Omega en Rolex pure klets voor wat je krijgt. Dan blijft er alleen over wat je het zelf waard vindt. Nu is de 321 wel echt een kleinere oplage en een meer bijzonder kaliber. Niet zozeer de prestaties, maar wel wat er gedaan is om dit uurwerk weer in ere te herstellen. Dat ze bij Omega beter niet al die prijzen hadden moeten verhogen is een feit.
Dan tax free shoppen in de VS en stiekem Nederland insmokkelen. Dan wordt het wel heel aantrekkelijk met die Dollar Euro verhouding op dit moment
De 321EW is de enige tot nu toe, waar ik spijt van heb dat ik het verkocht heb. Gelukkig heeft @Erik_de_Gast 'm overgenomen met een speciale betekenis, dat is dan de schrale troost. Owja, en die 105.012-66 is ook niet verkeerd.
Oppassen op de vlaggers J word je storytelling badge zo weer ingenomen
Dan wel vóór 1 oktober want zit daar een prijsverhoging aan te komen.
Ik ben ook stiekem van de Belastingdienst
Sjiel heeft hem ook. Naar mijn mening de beste stalen Speedmaster van de laatste 50 jaar.
Hij is al betaald, dus wat hij toendertijd gekost heeft maak ik me geen zorgen meer over.
Alles wat overblijft is elke dag genieten van een geweldig horloge.
Bold statement Sjiel!