Speedmaster only VII (Deel 7)

Blijft een topper !

1 like

:rocket: :last_quarter_moon:
Houston, We Have a Problem!
Failure is not an option

21 likes

Da’s een leuk ding, wat is het referentienummer?

Op een nieuwe uiterst soepele sailcloth :ok_hand:t2: Stuk minder stug dan die Snoopy band :grimacing::no_mouth:

38 likes

Klopt, de matte band past beter bij de matte kast van de ST1 vind ik. Echter zijn de zijkanten van de schakels wel gepolijst, en dat past dan weer goed bij het gepolijste logo op de kroon :smiley:

2 likes

Thanks, 3520.53 op bracelet of 3820.53 op leer, beter bekend als de MK40

1 like

16 likes

Goedemorgen allemaal #SpeedyTuesday

29 likes

22 likes

23 likes

Vandaag een bezoek gebracht aan de Omega Boutique in A’dam. Via het forum vernomen dat ze een Silver Snoopy in de winkel hadden liggen. Het horloge wat ik al een tijd aan mijn collectie zou willen toevoegen, echter alleen gezien en nog nooit omgehad. Het horloge was nog aanwezig en ik kreeg alle tijd om het te bekijken en te passen. Wat een gaaf horloge is het, jammer dat het horloge momenteel niet te koop is. Ben erg benieuwd wat er dit jaar nog gaat gebeuren omtrent het 55-jarig jubileum. Zou toch stiekem hopen dat de Silver Snoopy nog wat langer in productie blijft, zodat ik nog een kans maak. Personeel in de Boutique was erg vriendelijk en nam alle tijd. Foto met de Snoopy naast mijn Apollo 11.

29 likes

Nog minder dan 2 weken voordat we erachter komen of er überhaupt iets nieuws komt, dat de huidige in het modellengamma blijft of dat ze ermee stoppen.

Ik denk dat de 50th blijft, aangezien er geen A15/17/AS 50th en geen A11 55th zijn uitgebracht

3 likes

Ja ben benieuwd, we gaan het zien wat er gaat gebeuren. Het zou raar zijn als ze er niets mee zouden doen als je naar het succes van de Snoopy modellen kijkt.

De honeymoon met m’n vrouw was aanzienlijk korter… :wink::stuck_out_tongue_winking_eye::heart_eyes:

37 likes

Ook een heel mooie versie !

En uiteraard hopen wij hier op 7 oktober as alle Moonies samen te zien… :+1:

1 like

13 likes

Voor de liefhebbers (ik bied er zelf niet op):
https://www.catawiki.com/nl/l/98026018-exclusive-omega-speedmaster-poster-omega-omega-speedmaster-jaren-2010

8 likes

14 likes

2010 ook echt…rechtsonder op het poster staat 2022 :slight_smile:

2 likes