Speedmaster only VII (Deel 7)

Ik denk niets en deze 50th blijft nog lang in de productie (helaas). Ik gun het iedereen maar zo’n 50th is toch een beetje een vreemde tekst na zo’n lange tijd. De vraag blijft enorm en je maakt niet zomaar zo’n populair horloge. Ook nu de waarde op de grijze markt gekelderd is, maar nog wel iets boven retail zweeft, blijft het een gewild horloge.

Deze Ultraman gaat hoogstwaarschijnlijk de collectie verlaten en gaat naar een verzamelaar die Speedy Tuesday Alaska nummer 81 heeft. Die van mij is Ultraman nummer 81. We hebben in 2019 de afspraak gemaakt dat wij allebei een optie hebben op de 81 van elkaar en nu gaat het toch gebeuren. Hij gaat zijn gloednieuwe ongedragen Ultraman verkopen om hier plaats voor te maken. Dus als iemand er nog eentje zoekt tegen een scherpe prijs, sla je slag!

34 likes

26 likes

Even met polywatch behandeld. Wat een verschil :ok_hand:

31 likes

Weet je dat zeker? Het is wel een soort ‘unique piece’ in je collectie. Dit blijft een hele mooie SpeedyTuesday. :ok_hand: Gave bracelet ook. Welke is dit? :slight_smile:

1 like

Het gaat beginnen!

13 likes

Kijk ook altijd graag, hoop dat die Amerikanen in de pan worden gehakt.

1 like

Goeie foto. En de Ultraman shined ook al zo lekker hierboven. Goed bezig :fist_right:

1 like

Het Amerikaanse publiek heeft iig niet mijn sympathie met dat geschreeuw tijdens de eerste afslag van Jon Rahm. Dat ging er heel anders aan toe in Parijs 2018.

18 likes

Eens, zo is er ook een groot verschil in het tennis tijdens de US Open vs Roland Garros qua “respect”.

1 like

Tof dat jouw Ultraman 81 naar de verzamelaar gaan met de Alaska 81. Heeft hij een mooie matching # setje.

Jammer dat we hem hier niet meer gaan zien shinen.

2 likes

Als ik het goed heb onthouden de flatlink 57 met een andere clasp toch @Watchstick_81 ?

1 like

Ik weet het zeker, ik zit er al een aantal jaar mee te tobben en deze mag opnieuw naar iemand die het echt kan waarderen. Blijft het toch een beetje binnen de community. Ik heb hem omgehad in Wenen en daar kwam echte klik ook niet. Dat had ik wel met de Mitsukoshi tijdens een andere vakantie. Dus het besluit is genomen en er komt iets beters voor in de plaats.

Het is zoals @watchguy37 goed heeft onthouden, de laatste generatie '57 flatlinkband met daaraan de Apollo 11 50th anniversary sluiting. Zo staat het juiste logo op de sluiting (het vintage Omega logo).

Dat laat ik over aan @Rolopalooza of de andere hier die 'm hebben maar zelden posten :slight_smile:

3 likes

Niks voor jou? Het zou voor mij best wel een daily kunnen worden.

1 like

Dat is het lastige eraan, het blijft natuurlijk zo’n populair en gewild horloge dat het stom zou zijn als ze zouden stoppen met produceren. Aan de andere kant, er is natuurlijk al een verschil met de twee voorgangers dat deze niet gelimiteerd uitgebracht is. Maar snap je punt over het 50-jarig jubileum. Ik vind het een erg gaaf horloge, dus ik zou het leuk vinden als hij nog wat langer in productie blijft en dat ze er eventueel een 55-jarig jubileum horloge naast uitbrengen.

1 like

Same here. Wie weet op een dag …

1 like

Moet ik ook weer eens doen! Als z’n twin het ook gedaan heeft, kan ie niet achterblijven!

Nu nog even zonder treatment:

28 likes

Geen krasje te zien joh op dat glaasje :smile:

1 like

14 likes

Fijne dag iedereen!!:watch:

24 likes

22 likes