Speedmaster only VII (Deel 7)

16 likes

Volledig complete 1450 bracelet (met 22 links en 2 halve links) die prachtig is hersteld door @Chris_EU . Erg blij mee :v:

20 likes

Ziet er zeer strak uit. Vakwerk :+1:t3:

1 like

Heel vet die two tone!

1 like

Veel draag plezier ermee :ok_hand::+1::+1:

1 like

25 likes

20 likes

23 likes

Goedemorgen :v:t2:

37 likes

@Rolopalooza Jij wacht toch nog steeds op een belletje? :thinking:

Klopt. In Maastricht :+1:t2:

1 like

Matties,

Ik wil mijn Omega Speedmaster FOIS gen 1 gaan dragen op een zwarte sailcloth strap.

Suggesties welk merk de beste en mooiste kwaliteit levert?

Alvast bedankt :pray:

Dat werd nog aardig spannend op de laatste dag, het Amerikaanse publiek heeft zich weer laten kennen. Mooi ook om te zien dat bij de 14 punten veel van hun afgedropen zijn richting de uitgang:

2 likes

Heb zelf een Artem sailcloth. Niet de goedkoopste maar wel heel fijn.

11 likes

Dat werd nog heel close, had ik niet verwacht!
Op naar de volgende in Ierland!

Foto dan maar:

13 likes

Raar verhaal weer, wij hebben bij ons bezoek de boutique manager gesproken en het was “display only”. Het kan zijn dat er nog eentje extra bij is gekomen, maar het ging absoluut niet hard met de leveringen dus daarom wilde hij het liever in de etalage hebben. Anderen kregen dit ook te horen, terwijl @watchguy37 mocht 'm meenemen als hij nog een ander horloge erbij kocht. Lekkere willekeur. Maarja, blijft ook Gassan natuurlijk.

Anyway, ik was gisteren op circuit Zandvoort bij de Porsche Cup Benelux en tijdens de grid walk liep ik langs alle auto’s. Ik kwam een oude bekende tegen en hij zat al met helm op klaar achter het stuur. Ik gaf hem een hand en hij zegt opeens “hey mmggm snoo plsfpdsfd”. Ik verstond er niks van en hij zegt het nogmaals harder: “dat is een Snoopy!” en wijst naar mijn pols. Ik moet lachen en bevestig het. De man naast mij met de nieuwste platina Daytona herkent het ook. :smiley:

21 likes

Rory McIlroy had zaterdag bij de interviews ook een Snoopy om, ipv een ultralight of zijn eigen '57 gold special edition.

3 likes

Wellicht riep het publiek niet boe, maar Snoooeeepie.
Blij dat de VS niet heeft gewonnen met enkele van die achterlijke supporters.

4 likes

Dat zal voor een klein land best weinig voor komen, Snoopy aanbod van de boutique, maar er staan al 114 nieuwe op voorraad op C24 wereldwijd te koop. Ik geloof dat de druk redelijk van de ketel is en laat ze jou maar een mooi aanbod doen dan.

deze van Ebay zijn prima , voor 19mm ff duwen… :smile:
20mm Cordura Sailcloth Fabric Watch Strap Band For Omega Speedmaster Moonwatch | eBay

2 likes

Ik heb geen haast hoor :+1:

1 like