Speedmaster only VII (Deel 7)

15 likes

Inderdaad, en dat was een paar dagen nadat je er was. Zoals je al zei, het blijft Gassan.

Meer zelfs! 149 ongedragen stuks op Chrono24 en 50 stuks binnen de Europese Unie. Allemaal boven retail en de goedkoopste begint met een 2000 euro premium. Zolang dit het geval blijft, zullen de flipperaars erop blijven duiken en krijg je het nergens “zomaar” noch een leuke deal. Ik weet dat Omega baalt van deze grijze handel, maar zal ongetwijfeld ook blij zijn dat de vraag bij boutiques en retailers hoog blijft omdat dit nog steeds goedkoper is.

Ondertussen staan er bijvoorbeeld ook 880 stuks 126710BLNR’s (nieuwste Rolex GMT Batman) te koop, waarvan 283 in de Europese Unie. Het is allemaal relatief.

De animatie en de waanzinnig scherp maanoppervlak blijven indrukwekkend!

18 likes

14 likes

Ja, en dan nog “op voorraad” aanvinken en dan blijven er 114 over. Recent nog een man of 3 op OF die het belletje hadden gekregen dus het lijkt erop dat ze steeds beter beschikbaar komen. Genoeg argumenten op wat te proberen als de boutique je belt.
Gewoon beginnen met ; das toch t ouwe model
 :wink:

3 likes

Ah ja, dat soort dealers had ik nog niet van het lijstje gehaald :smiley:

Ik weet dat Omega vooral aan liefhebbers wilt leveren en op zo’n niche forum als OF, is het ook niet gek als er meer en meer een belletje krijgen toch? Als ik zie hoe lang anderen al wachten en hoe lang het al in productie is, blijft het een lage output. Lijkt me ook niet in grote oplagen te maken met die animatie aan de achterzijde. Dat is niet zo eenvoudig in de reguliere productie in te passen.

Dat is zeker waar, en goed voor de wachtenden fijn als ze inderdaad beter beschikbaar komen.

1 like

Er zijn mensen die van hun sales adviseur te horen hebben gekregen dat er waarschijnlijk een 55th komt. Ik moet het nog maar zien, 5 oktober valt op 'n zondag dus lijkt me niet dat er dan iets gebeurt:

4 likes

Die heb ik nog wel 1 zwarte met wit sticksel liggen mocht je die willen proberen @EVH

Fijne Speedy Tuesday!

26 likes

Goedemorgen allemaal en een fijne dag #SpeedyTuesday

33 likes

Fijne dag HF.

28 likes

23 likes

Het lijkt me erg moeilijk om een betere Snoopy te fabriceren dan de huidige qua design, details en materialen.

Ik denk aan een limited premium 55th in de trant van de huidige Snoopy, maar dan witgoud, witgouden plaat, saffieren hour markers en diamantjes in de ogen :wink:

4 likes

Dat is wel erg specifiek, jij weet dus meer. :wink:

Ik heb een hondenhok in mn tuin waar hij weleens op ligt

2 likes

Ik denk dat dr.h wel eens gelijk kan hebben. Ik zag RJ weer op Schiphol lopen en een vlucht naar Zwitserland pakken met z’n gouden klatser :wink:

3 likes

Wordt hier al bijna even erg als de rolex boys in afwachting van W&W elk jaar :joy:

4 likes

15 likes

Zou toch leuk zijn als ze een keer écht wat anders brengen dan een ander kleurtje of ander materiaal. Terugkeer van de holy grail met 6-9-12, maar dan dun en met microrotor uurwerk om maar eens een dwarsstraat te noemen.

11 likes