Speedmaster only VII (Deel 7)

12 likes

15 likes

Gave foto

16 likes

23 likes

Bedankt :+1:

1 like

Fijne #SpeedyTuesday allemaal

Welke heeft de voorkeur?

• Kleur
  • Zwart/Wit
0 stemmers

11 likes

Voor de verandering eens geen wrist shot!

21 likes

Een hele fijne #speedytuesday allemaal!

25 likes

Geen topfoto, was het was op een vliegveld bij de taxfree shop. Maar ja het is #speedytuesday tenslotte. Eens de FOiS geprobeerd.

Ik had een transfer op Heathrow, liep even snel langs de ‘Watches of Switzerland’. Zag daar een man een paar Speedy proberen, dus toen ik langsliep gluurde ik even over z’n schouder mee en vroeg “Ah looking at buying a Speedmaster?”. Waarop een leuk gesprek begon. Hij zat tussen een hesalite en sapphire 3861, en de FOiS te twijfelen. Dus veel babbelen, even over vintage Speedy’s gehad, en of een gebruikte 1861 niet meer ‘value for money’ zou zijn etc. De verkoopster keek bij dit lange gesprek tussen twee horloge nerds overigens niet heel ‘excited’… :roll_eyes: Anyways, na paar minuten de beste man achtergelaten met mijn persoonlijk advies als het z’n eerste Speedmaster is, dat ik voor de hesalite 3861 zou gaan.

20 likes

22 likes

:rocket:

26 likes

Ochtendzonnetje :sun_with_face:

49 likes

Morgen,

Mijn Mitsukoshi weer eens om de pols

fijne dag :+1:

38 likes

Met de andere speedy als daily blijft deze zo bijzonder, juist voor die speciale gelegenheden, of gewoon voor een random donderdag in oktober…

39 likes

Ik verzamel… Onder andere Omega uit de 70’s, geen chronograaf, geen zwarte plaat, geen duikers.
Gek genoeg had ik naast mijn Railmaster denim nog geen andere Omega uit de recente collectie.
Tot ik eens de witte Speedmaster omslingerde…
Ik snap het nu:
image

36 likes

Bleu de Soleil…

45 likes

……

26 likes

Heerlijke plaatjes alweer hier in het topic!

1 like

Heerlijke foto!

1 like