Speedmaster only VII (Deel 7)

Goedemorgen allen en een fijne dag. Vandaag de :full_moon: :sun_with_face: watch aan. :star_struck:

29 likes

19 likes

14 likes

Mooie foto.
De filters die je gebruikt gaan niet zo lekker om met de cijfers op de bezel. Veel vervorming in het onscherpe bereik.

3 likes

18 likes

Bedankt voor het compliment en de feedback. :+1:

Oorspronkelijke foto had best wat bewegingsonscherpte op de bezel en dan met name bij de cijfers aan de rechterkant. Los van onscherpte vanwege DoF.

Heb in Google Photos de unblur optie gebruikt om de tekst op de dial scherper te krijgen. Maar daardoor zijn de cijfers die al bewegingsonscherpte hadden vervormd.

Hier even een crop van het origineel waar je de bewegingsonscherpte ziet.

Dit is een van de andere foto’s uit de reeks zonder bewerking die wel scherp genoeg was maar waarvan ik de reflectie van de zon minder goed gelukt is. Daar is het voornamelijk onscherp vanwege DoF.

14 likes

Duidelijke uitleg. Was benieuwd hoe dat was ontstaan. Nou zo dus.
Vooral die mooie foto’s blijven posten! :ok_hand:t3:

2 likes

Zal mijn best doen :grin:

1 like

Goed weekend!

25 likes

20 likes

Ready for the flannels.

34 likes

Lekker matching :+1:

1 like

15 likes

23 likes

De kast komt uit ‘66 de originele band uit ‘67, maar ik draag ‘m voor de zekerheid op een ‘Uncle’ flatlink… Fijn zondag☀️

23 likes

Oei, mooi!
Zag ‘m net bij Gassan:

15 likes

Die Herfstbock maakt het compleet Gerard! :upside_down_face:

1 like

Hij blijft fijn!

44 likes

Topfoto alweer! (Meer fan dan de gameboys :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:)

1 like

Kom er maar in @drh :smiley:

Lekker! Ik draag mijn 105.012-66HF gewoon op de 1506 band hoor. Nou is deze ook wel in een heel mooie staat gelukkig.

30 likes