Speedmaster only VII (Deel 7)

Mss je bron vermelden @Lore-en-zo anders gaan mensen zomaar denken dat dit jouw Speedmaster is :wink:

2 likes

Mijn fout, verkeerde plaatje gepakt. Deze heb ik ooit gebruikt tijden mijn zoektocht naar onderdelen. De mijne is een 2998-61 die ik weer volledig origineel gemaakt heb. Ik zal deze proberen te verwijderen.

1 like

Heel mooi, ja als je dit hebt wil je toch niks anders meer?

Golf met de nieuwe 2025 3861

Golf Senior met de Speedy Tuesday Tribute to Project Alaska

Iedere dinsdag met Golf Senior even Speedy Tuesday vieren.

17 likes

Hier ook!

Krijg hem niet van de pols :ok_hand:t3:. #speedy

18 likes

Lol, dat zou je denken inderdaad. Maar we hebben een rare hobby. Een extra Speedy kan er denk ik altijd wel bij. :wink: :joy:

2 likes

23 likes

De nieuwe .SOTM’s zijn uit

15 likes

Dat ‘grey ceramic’ is wel heel gaaf! Dat heeft Omega niet eerder gedaan volgens mij? Ben benieuwd hoe dat er in het echt uitziet. :smiley:

8 likes

Vind die grijze wel heel gaaf! De grijze rubber band ook. Die zal op een standaard Speedmaster ook wel mooi staan.

Hoop dat die nog op meer kleuren gaat komen. Blauw voor de Snoopy bv. :dog:

2 likes

Je was me voor!:stuck_out_tongue: jij zit er ook altijd kort op

Ziet er erg gaaf uit, knap gedaan van omega. Helaas blijft ruim 44 mm wel echt te groot voor mij.

4 likes

Op papier wel. Maar irl vond ik het reuze meevallen.

Hier met de DSOTM tijdens de Speedy GTG 2024.

12 likes

15 likes

Lug width 21mm helaas.

1 like

Eerste echte beelden. :raised_hands:

IMG_8732

11 likes

18 likes

Die oude GSOTM had een hele dure wijzerplaat (platinum), moest je niet laten vallen anders was je aan de beurt 5k.

1 like

Maar was door die wijzerplaat wel een stuk mooier, de nieuwe is wat ‘veel’, en bij Apollo 8 valt veel weg maar hier is het contrast hoger.

1 like

Hele vette nieuwe releases.

Vooral die no-date manual wind.

1 like