Nog een keer maar dan in mooier licht:
Nu nog 1 in maanlicht ![]()
![]()
Prachtig! Soort van baby Snoopy vibes
Subdials vind ik te ver naar buiten staan.
Dat is het probleem van de reduced sinds jaar en dag en waarom het voor mij een no go is.
Is idd de reduced stijl. Wel grappig opzich dat ze de formule weer uit het vet hebben gehaald.
Heb ik ook, maar verschilt wel per versie. Bij de versies waar de markers eruit springen (zoals bij deze, door het hoge contrast) valt het enorm op. Dan wringen de subdials zichzelf ertussen.
Maar bij versies waarbij de markers niet opvallen, valt het weer niet op. Zoals bij deze Schumacher.
Precies dit. Heb een keer getwijfeld een reduced voor mijn vriendin te kopen maar zelfs op haar pols zou het me irriteren ![]()
De mooiste versie!
Beste forumleden,
Ik wil mij even voorstellen als nieuwkomer, mijn naam is Thomas en ben 31 jaar. Sinds drie jaar lees ik regelmatig mee en nu heb ik besloten ook een account aan te maken.
Eerst dacht ik dat de liefhebberij een bevlieging was maar nu ik mijn tweede “serieuze” horloge heb gekocht begin ik te twijfelen ![]()
Sinds juni 23 heb ik een Speedmaster hesalit (3861) met de stalen band. Deze heb ik nieuw gekocht bij Ace in Amsterdam. Erg blij mee!!!
Leuk om deze community te leren kennen en ik zal ook af en toe van mij laten horen.
Groet Thomas
Welkom. Veel plezier op het forum en met je Speedmaster.
Zou dit nu de nieuwe vorm gaan worden voor de 38mm? De huidige lijn is echt anders maar dit lijkt qua layout meer op een kleinere normale / de reduced.