Speedmaster only VII (Deel 7)

23 likes

Heerlijke full set, doet me dromen :sweat_smile:

1 like

Hij is weer terug! Op mijn nieuwe Artem.

33 likes

Nice Willem.
Dat heeft André weer mooi gefixt.
Heeft die band een vouwsluiting?

2 likes

Jazeker, x2.

8 likes

Ziet er wel strak uit.

Ik zag dat Northstar straps ook dat soort banden heeft. Ben benieuwd naar hun kwaliteit.

2 likes

Is een speedy snoopy lastig te krijgen bij de ad of gewoon te doen?

2 likes

Ik lees net in een ander topic dat @Rolopalooza al een 6 maanden aan het wachten is.

Dus ik denk dat jij hem zo kan oppikken :rofl:

2 likes

In Düsseldorf lag er eentje die je gewoon kon meenemen. Volgens mij is die ergste gekte wel achter de rug.

2 likes

Zeker bij aankoop van een Rolex :rofl:

Vraag het @rjbroer. Volgens mij zei hij laatst zelfs iets van dat boutiques in Duitsland moeten bellen om er vanaf te komen. Wellicht iets gechargeerd maar men staat niet meer drie rijden dik te wachten.

2 likes

Dit oogt prima. En een stuk goedkoper dan Artem :sweat_smile:

1 like

Vet!

1 like

Thanks! Next best thing na een full set natuurlijk :wink:

1 like

Laatst bij de (Gassan) Omega boutique in de PC gehoord dat ze er met moeite 1 hadden kunnen krijgen om te displayen en dat die écht niet verkocht ging worden.

Mss kun je hem van @Apeks overnemen @lasteraar .

4 likes

De meesten wilden de voorbije jaren toch vooral geld verdienen aan een Snoopy?

Volgens mij is het in Europa al een paar jaar het beleid dat vanuit een officiele Omega Boutique de Snoopy (en 321) niet zomaar wordt verkocht aan mensen die nog geen klant zijn. In Monaco boutique werd mij aangeboden dat de Snoopy voor mij binnen een paar weken binnen zou zijn, als ik de Moonshine gold even voor list aftikte. Dit was in september 2022. Als jij je interesse kenbaar maakt en list even het nieuwe PloProfje, een Seamaster Worldtimer in ceramic oid aftikt dan word je niet lang daarna wel gebeld voor de Snoopy. Grijs is hij rond de 2k premium.

2 likes

Tijdens corona ging hij voor 30K grijs :see_no_evil:

1 like

Serieus ja? 30k? Damn.

Wel een cool ding hoor. Ik zou hem dragen!

3 likes

Hij is dan ook wel heeeeeel mooi :star_struck: en een tikkeltje apart.
Zeg nou zelf, wie draagt er een horloge met de afbeelding van een hond :laughing:

22 likes