Speedmaster only VII (Deel 7)

Goedemorgen allemaal. Fijne dag.

21 likes

Het motief op de wijzerplaat zou ik in het echt willen zien. Op deze foto vind ik het ook niet mooi, maar op de foto’s in het artikel van Fratello valt het niet echt op.
Ze omschrijven het zelf ook dat het in het echt heel subtiel is.

Wat me wel stoort is het font wat ze hebben gebruikt voor de datum. Dat vind ik iets te schreeuwerig.

Verder vind ik het wel een hele toffe uitvoering. Leuk formaat en het oogt lekker fris. Een perfect horloge voor de winterspelen. Hopelijk brengen ze van deze kast nog meer kleuruitvoeringen uit in de toekomst.

2 likes

Ik denk dat dat alleen de 26 is, en de rest normaal.
26 vanwege het jaar van de Winterspelen.

Dat zou me overigens nog steeds een volle dag per maand irriteren, maar minder erg dan elke dag. :grin:

4 likes

Ja je hebt gelijk. Ik bekijk nu nog eens de foto’s op Fratello en het is inderdaad alleen de 26. Nah ja… dan draag ik hem gewoon nooit op de 26e :grin:

3 likes

Mooie foto weer :ok_hand:

1 like

Naast de Speedymoon + Extract from the Archives heb ik zelf nog de (volgens Moonwatch Only) juiste outer-, innerbox opgespoord, een originele handleiding uit het juiste jaar, een (oningevuld) garantieboekje uit het juiste + zelfde jaar als de handleiding + de juiste landcode (Spanje volgens het Extract, waarvoor dank @Ron-W ) en nu ook nog enkele links, zodat m’n 1447 bracelet compleet is.

Word ik toch wel blij van :sunglasses:

31 likes

Pracht resultaat, een heel mooie set :+1:

1 like

Heel mooi!! :slightly_smiling_face:

1 like

Bedankt :+1:

1 like

Ook nog een paar schakels. Dit is toch geweldig!

1 like

Dit is een oudje….

18 likes

Ben ook wel benieuwd naar de dikte irl.

38mm kast is niks mis mee. Maar dan bijna 15mm (!!) dik is best heftig

Verder een fris ding hoor

13 likes

23 likes

24 likes

16 likes

17 likes

Heute

15 likes

Thanks! Het is natuurlijk qua prijs een instapper maar ik vind het persoonlijk ook een van de mooiste speedmasters :grin:

22 likes

Eens!

1 like