Speedmaster only VII (Deel 7)

Het 3861 uurwerk blijft :star_struck: :heart_eyes: om te zien

23 likes

Net zoals vroeger, voetbalplaatjes sparen en inplakken, maar dan anders :heart_eyes:.

22 likes

27 likes

Prima middagje zo :+1:

10 likes

Inmiddels in drie landen bij verschillende dealers naar de nieuwe panda speedy geïnformeerd.

Hij blijkt nergens op voorraad. Dit zou toch een regulier model zijn en geen regulier model met gelimiteerde uitlevering zoals de blauwe Moonphase van een aantal jaar geleden?

2 likes

Bij Steiner ligt deze ruim onder list. Ongedragen :+1:t2:

3 likes

Toch een aantal opties voor 9k

https://www.chrono24.nl/search/index.htm?catalogReference=31030425001004%24187&countryIds=DE&countryIds=NO&countryIds=RS&countryIds=BE&countryIds=FI&countryIds=PT&countryIds=BG&countryIds=DK&countryIds=LT&countryIds=LU&countryIds=HR&countryIds=LV&countryIds=FR&countryIds=UA&countryIds=HU&countryIds=SE&countryIds=MC&countryIds=SI&countryIds=UK&countryIds=BY&countryIds=MD&countryIds=ME&countryIds=SK&countryIds=SM&countryIds=IE&countryIds=MK&countryIds=EE&countryIds=GI&countryIds=AD&countryIds=CH&countryIds=MT&countryIds=IS&countryIds=AL&countryIds=GR&countryIds=IT&countryIds=ES&countryIds=AT&countryIds=CY&countryIds=CZ&countryIds=PL&countryIds=LI&countryIds=RO&countryIds=NL&countryIds=BA&currencyId=EUR&dosearch=true&manufacturerIds=187&pageSize=60&sortorder=1&stockInfo=InStock&usedOrNew=new

Lijkt me geen dealer.

(Wel een nette prijs)

1 like

Grijze dealer. Niets mis mee toch?

1 like

Gisteren lag hij Schaap Rotterdam in de etalage

4 likes

En vandaag nog steeds in hun webshop te bestellen, net als bij Tensen.

Ligt in Den Bosch bij S&C gewoon in de vitrine (zonder exhibition only) :wink:

Weet iemand of er ergens een goede video of artikel is met een vergelijking tussen de ST1 en de nieuwe reversed panda?

2 likes

Idee tip voor de volgende Speedy Tuesday @rjbroer?

1 like

Nee maar het ging me om dealers. Bij 4 dealers geweest en overal uitverkocht en al tijden veel levering van Omega

Heel mooi, Gefeliciteerd! Die van JVE?

1 like

Ah oké. Duidelijk. Ik dacht dat je er 1 wilde kopen :+1:t2:

1 like

Mag hier ook posten met mijn eerste Speedmaster.

54 likes

En meteen een topper :muscle: proficiat

1 like

Dankjewel Vincent.

1 like

Lekker man!

1 like