Dat was de reserve set.
Klopt, goed onthouden, ik had er twee inderdaad.
Ah yes, dat was het inderdaad ![]()
Tot ongeveer 2010 kon je als klant, of als je het Extract in persoon aanvroeg, ook zelf iets laten toevoegen. Inmiddels is duidelijk dat je alleen uurwerknummer en uitleveringsdatum als waarde uit een Extract kan halen en die service - nummercheck zeg maar - zou weer aangeboden moeten worden, liefst digitaal.
Watchfid artikel;
[OMEGA EXTRACTS FROM THE ARCHIVES - MYTHS AND REALITIES - Watchfid]
Omega forum draad ;
[Omega Extract of the Archives: What’s Included? | Omega Watch Forums]
Het is weer zover, om 12.45u een foto genomen maar chrono is uit zichzelf gestopt en tijd loopt ook niet meer. Net 3 jaar nadat die de vorige keer na 3,5 jaar ook al ingestuurd is voor reparatie;
Balen, had je garantie op de reparatie?
Reparatie was mei 2023 met 2 jaar garantie daarop maar lijkt me niet dat een uurwerk er dan na 3 jaar weer mee op mag houden.
Dat lijkt me ook niet.Bij Omega gerepareerd? Ben benieuwd hoe daarmee om gegaan wordt…
Klopt, servicepas erbij dus die is nu mee als bewijs.
Domper… is dat de bekende 3861 kwaal ?
Ja maar na die reparatie leek het me opgelost tot vandaag ik langs het voetbalveld stond.
Dat is zwaar balen
En dat lijkt mij ook niet.
Hebben ze bij de reparatie ook aangegeven wat er mis was?
Succes en hoop dat die niet al te lang weg is en dat het goed opgelost en gefixed wordt voor je.
Ze zullen gewoon het onderdeel vervangen hebben, incl. full service, wat voor de problemen zorgde, hier een diagnose van Archer op OF:
Balen man. Hoop en verwacht dat dit netjes opgelost wordt door Omega met enige coulance gezien - formele- overschrijding garantie periode