Dat blijft lastig, want ik weet niet of RJ en Gerard nog actief zijn op het forum?
Lijstje?
- Jobe
- watchguy37
- @Rolopalooza
- @rjbroer
- @GerardNijenbrinks
- Watchstick_81
- ?
Dat blijft lastig, want ik weet niet of RJ en Gerard nog actief zijn op het forum?
Lijstje?
Drukte foutief op verwijder knop bij mijn bericht.
Ja Gerard had er nog 1 na verkoop. Die had ik er niet bij meegenomen.
Toch wel echt lekker dit hè ![]()
Topper.
Serieus
Hmm interessant dat “remarks” door de persoon die het extract maakt erbij gezet wordt. Had verwacht dat dit gestandaardiseerde teksten/omschrijvingen zouden zijn in het archief? Ben benieuwd als je twee keer een extract met een aantal jaar ertussen aangevraagd had of de remarks anders zouden zijn.
Maar denk wel dat je gelijk zal hebben dat het vooral voor zijn handeltje was. Maar dan is het inderdaad maar de vraag of je zelf erachter komt of het horloge via zijn netwerk is verkocht.
Het klopte natuurlijk al niet dat er om een foto werd gevraagd bij het indienen van het EOA. Als je bij auto’s om het CVO vraagt, krijg je ook de gegevens zoals dat de auto grijs is en niet opeens vanwege een foto aangepast naar groen.
Toppp. Gefeliciteerd man ![]()
![]()
Netjes:ok_hand: geniet ervan!![]()
Zeker weten! ![]()
Ga zo je NA topic lezen maar ook hier gefeliciteerd en geniet ervan ![]()
En wat voor een! Gefeliciteerd ermee en enjoy!
En wat voor één ![]()
Gefeliciteerd met deze Snoopy!
Ja hoor, ik ben er nog (en RJ ook). Ik ben echter met vakantie en detox dan een beetje digitaal gezien.
Maar RJ en ik hebben beide een ST1 en een ST2. Die van mij hebben beide nummer 10 van 2012.
Hier ook maar weer een plaatje erin plempen.
M’n speedmaster Mark IV
Goed weekend.
![]()
Morgen maar weer eens opzoeken. ![]()
Ik zou zweren dat die van jou te koop stonden een tijd geleden… ![]()
ST2 #1960 ![]()