Caliber 3332 (zonder datumschijf) is dan misschien nog iets dunner. Maar de zwarte Speedmaster 38, zonder datum, is wel even dik als de versies met datum.
Overigens heb ik een Sinn 356 van 38x15 en een Speedmaster Racing van 40x15 en die dragen allebei zeer comfortabel. Waarbij ik wel moet toegeven dat ik nooit een hemd draag.
Is ie ook. Heb hem gehad en in het begin viel het allemaal wel mee.
Totdat ik me er aan ging ergeren dat ie toch wel topzwaar werd, en dat ie daardoor nooit echt lekker op de pols lag.
Erg jammer, want ik blijf het een mooi horloge vinden. Echter vind ik de
Ondanks de dikte, vind ik de bruine en de groene bezel variant wel goed geslaagd qua kleurvorming … maar of ik de prijs voor wil betalen is toch een andere zaak ^^
Oh wat grappig, was me eerder niet opgevallen toen ik de serie keek. De Speedmaster Rattrapante is wel een apart horloge, en je ziet ze inderdaad bijna nooit.
Zo deze zie je niet elke dag voorbij komen! Gaaf ding.
Deze staat ook echt geweldig op je pols! Lekker bruin ook, zie je nog steeds een Speedmaster silhouette als je het horloge af doet?
Ik hoorde laatst van RJ dat de “remark” op de extracts helemaal niet in de Omega archieven te vinden is. Dit is dus zelf erbij gezet door de persoon die het extract maakt. Dit betekent niet meteen dat ermee gesjoemeld is, het is echter ook niet uit te sluiten, zeker niet met een Petros Extract. Die vervalste het vooral voor zijn eigen handeltje, alleen weet je nooit waar zo’n horloge daarna blijft (tenzij je Perezcope bent).