Ik deel ieders mening mbt de dikte; mijn vraag is dan of ze niets kunnen winnen door het glaasje en de caseback aan te passen?
Nu wat ze wel mooi deden is de datum weglaten in de zwarte variant…
Ik deel ieders mening mbt de dikte; mijn vraag is dan of ze niets kunnen winnen door het glaasje en de caseback aan te passen?
Nu wat ze wel mooi deden is de datum weglaten in de zwarte variant…
En nu een foto die je nog niet eerder hebt geplaatst. ![]()
Het hangt ervan af wat je uploadt dus ![]()
Zijn toch niet veel horloges die daaraan voldoen? 100m waterdicht en automaat.
Kan er niet gelijk 1 noemen
Ben ik de enige die me enorm stoort aan de subdials die zo ver naar buiten staan?
Ik vind het wel prima. Ik vind ze bij de speedy 42 teveel naar binnen staan.
Maar goed ik ben ook liefhebber van de oude Daytona. ![]()
Nieuwe reduced (los van de dikte) is geslaagd imo. ![]()
Ah de Patek Speedmaster…
Nomos Ahoi Neomatik is 36mm op 9.1mm met 200m WR.
Rolex 1908 is 39mm op 9.5mm met 50m WR.
IWC Ingenieur 35 is 35mm op 9.4mm met 100m WR.
De oude Deville modellen met caliber 2500 waren minder dan 10mm dik. De vintage pie pan Constellations waren 10mm. JLC master ultra thin date is 8mm dacht ik met 50m WR. Enzoverder.
Het past niet allemaal exact binnen mijn gegeven specificaties, maar Omega moet toch echt dunner kunnen. Om even terug ontopic te gaan: ik vind het verder een top model, heel mooi zonder date en de juiste details. Ik zou bijna twijfelen over mijn 3861 moonwatch als hij de dikte had van de reduced ![]()
Er is wel iets voor te zeggen als je ze naast elkaar zet. Heel geslaagd qua looks ![]()
Ja oh wacht. Ik bedoelde natuurlijk chrono. ![]()
Er zijn zeker Horloges die dunner zijn en net wel of niet aan de specs voldoen. (En dan nog de prijs natuurlijk - die 1908 is een stuk duurder)
Maar een 37/38 x 10 automaat en chrono wordt lastig.
Zonder chrono past ook Cartier, bvlgari en nog meer.
@Brick : ik reageerde hierop, maar ik snap de verwarring.
10mm voor een automatische chrono zou wel waanzinnig dun zijn. Maar Tudor / Breitling geraken aan 13mm met 200m WR, Zenith aan 12.7mm op mijn Revival. En de originele reduced met 12mm is toch wat de referentie hier.
Anyway het is wat het is… Nog eens een plaatje om de kritiek door te spoelen!