Herkenbaar, soms moet ik echt doelbewust een ander horloge pakken die al een tijdje niet meer om is geweest.
Hahaha
38 mm. diameter en bijna 15 mm. hoogte betekent een dikke hockeypuk op je pols, jammer!
De Reduced was ook altijd aardig reduced in prijs.
Kunnen we met € 6400,- niet echt meer zeggen.
En behoorlijk zwaar als je dunnere pols hebt waardoor die 15mm nog vervelender is.
Topzwaar en dat gaat irriteren weet ik uit ervaring.
Idee zeer leuk. Uitvoering (dikte) helaas minder.
Heb kort de Cortina editie overwogen
maar nu zeer blij met de Sapphire Sandwich
De nieuwe omega reduced !
Voor velen toch wel een betere maat denk ik. Ook hier zie ik wel eens foto’s voorbij komen waarvan het lijkt alsof de 42mm wat aan de grote kant is voor de pols.
Die dikte is wel behoorlijk fors idd, net een
of tonnetje op de pols.
Zeker wetende dat de vorige reduced 12mm dik was… Omega moet echt iets doen aan de dikte van hun uurwerken als ze de concurrentie voor willen zijn.
Hun automaten en zeker hun automatische chronografen zijn echt te dik. Dat vind ik het grootste nadeel aan de DSotM bv, laat staan die 007 diver chrono die ze recent uitgebracht hebben. De Milano Cortina gouden seamaster is bv ook 37 op 11.4mm, eigenlijk kan dat ook beter.
Vroeger deden ze het beter met wat er op de plank lag bij ETA: zie maar hoe dun de oude ETA 2892 horloges waren (PO2500, Railmaster, Speedy reduced met module op het uurwerk…) en zelfs de 60’s calibers bv zorgden voor horloges van 10mm dik.
De nieuwe 38 is mooi, maar hij mocht niet dikker geweest zijn dan de reduced imho. Spijtig!
Helemaal met je eens.
En wat dacht je van de nieuwe 40mm Pie Pan van 12+mm dik.
Klopt! Dat moest gewoon 37-38 op 10mm geweest zijn, dan was het echt een hit onder de verzamelaars.
Maar misschien maakt het grote publiek niet van die dikte en verkoopt het allemaal wel, zelfs zonder onze goedkeuring? ![]()
![]()
Die andere 99 % bedoel je ?? Daar gaan ze toch niet naar luisteren hoop ik ![]()
Overigens ligt het niet aan het uurwerk, gebaseerd op de 7750/7753 die ook 7,9mm dik is net als de 3330. Dus de wijzer stack is hoger of binnenin de kast ligt het uurwerk hoger.
Aws::S3::Errors::Http503Error
uploaden werkt momenteel niet