Speedmaster only VII (Deel 7)

Het is een relatief kleine bezel, maar heeft allemaal net een beetje meer bling of ‘schwung’ als je er naar kijkt.

Deze speedmaster pakt het licht heel anders.

Waar ik meerdere speedmasters heb gehad in het verleden en mij niet écht konden bekoren, kan ik maar niet stoppen met kijken naar deze :heart_eyes:

3 likes

Even een snelle foto met de dslr…

20 likes

Je hebt me nieuwsgierig gemaakt. Toch maar weer eens langs de AD om hem te besnuffelen :face_with_peeking_eye:

1 like

De eerste keer vond ik het helemaal niks. Maar dat komt omdat ik het vergeleek met mijn vorige speedmasters…

Ik zou waarlijk zeggen dat dit een ‘ander product’ is… niet te vergelijken met een ‘originele’ speedmaster met alu bezel en matte dial…

Toen ik dat begon te zien kon ik het los trekken en nu vind ik het echt geweldig :pray:.

Uiteraard, honeymoon phase maar wauw, cant stop staring :eyes:

6 likes

Geweldig om je enthousiasme zo te lezen zoals wel meerderen hier op dit lijntje. Zometeen maar weer mijn witte Speedy omdoen :yum: De witte lakplaat van deze icm de heerlijke Nixon band blijft me bekoren

6 likes

Ik heb twee nieuwe horloges incoming.

Ik ga proberen ze evenveel draagtijd te gunnen.

De hulk krijgt dan weer ff rust want die heb ik de laatste weken bijna non stop gedragen :sunglasses:

4 likes

Verstandig. Op de foto’s vind ik die ook mooier. En een dure leren band erbij kopen terwijl je staal toch liever draagt lijkt me ook zonde :wink:

1 like

We’ll see :sunglasses::wink:

Welke band is dit?

1 like

De flatlink band die origineel bij de cal321 geleverd wordt. :relieved:

2 likes

Aanvullend op @Benoitf de lug with van de 321 is 19mm dus die zal niet gaan passen op een 3861 of 1861.

Die hebben lug with van 20mm en zal je naar de Flatlink van de huidige Speedmaster '57 collectie moeten kijken als je polished outerlinks, brushed centerlinks wilt.

Of naar de Flatlink van de Speedmaster Pilot die volledig brushed is.

Edit:
@Sjotelsplak bovenstaande als je Omega banden wilt. Anders bij Uncle Straps of Forstner kijken voor 3rd party.

3 likes

Daar is het antwoord op mijn volgende vraag al.

2 likes

18 likes

Goedemorgen allen en een fijne dag

22 likes

25 likes

Fijne :sunny: dag allemaal…

24 likes

Mooi deksel!
Maar, wat zou hieronder zitten … :thinking: :sunglasses:

14 likes

Bijna zonde om er af te halen :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Haha, da’s waar. Maar ik gooi deze niet weg hoor … :wink: woensdag gaat het gebeuren. Ben erg benieuwd!

7 likes

30 likes