![]()
Dat is de in oorspronkelijke staat herstelde OG El Mexico Holzer toch? Of heb ik iets gemist?
Jazeker!
Heel fraai exemplaar zo in het Sonnetje ![]()
Lekkerrrr…en welkom. ![]()
![]()
Sinds de aankoop een aantal weken geleden nauwelijks nog iets anders op de pols gehad. Krijg geen genoeg van die keramische bezel en die flatlink (over het zichtbare cal. 321 uurwerk heb ik het dan nog niet gehad).
Zou je daar dan even heel snel mee willen beginnen!
As good as it gets, Jack!
Ik heb dezelfde wissel gedaan en ik heb daar nog geen moment spijt van gehad. De iets elegantere kast, step dial en betere band van de 3861 zijn het 100% waard ![]()
Ik heb deze ochtend een nieuwe speedmaster hesalite besteld. Zo te lezen de juiste keuze. Ben erg benieuwd. Toch een icoon zo’n moonwatch ![]()
Toch een prachtig en een elegant model he ![]()
Alvast gefeliciteerd met je Speedy en dat hij vaak langs mag komen hier in het topic ![]()
Ja echt een heerlijk horloge. Als ik ooit maar 1 horloge mocht houden, dan blijft deze en niet een van de Rolexen. Niet alleen omdat hij zo fraai en intrigerend is, de bracelet zo geweldig draagt, de wijzerplaat zoveel mooie invalshoeken heeft of het uurwerk zo lekker opwindt en luid tikt, maar ook omdat het een extra band schept met mijn vader (die veel Speedmasters heeft en verzameld).
Gaat nooit vervelen! Veel draagplezier toegewenst!
Mooie keuze! Daar ga je veel plezier van hebben. Het is mijn enige horloge waar ik krasjes en veegjes als “karakter” zie. Echt onbezorgd dragen ![]()
Ik zit nog niet in de bestelfase, heb nog genoeg te lezen en onderzoeken, maar zou deze ‘keuzes’ zomaar gemist kunnen hebben. Kan met jouw reis lekker meelezen. En genieten van de foto’s. Thanks man
Leuk. Zo doe ik het ook bij anderen die die fase al gehad hebben. Moet zeggen dat de Speedy aanschaf de hobby, die wel wat was doodgebloed, de nodige nieuwe impuls heeft gegeven. ![]()