Speedmaster only VII (Deel 7)

Topper!
Congrats

Prachtige speedy

1 like

De toekomst is in dit geval binnen 20 uur :face_holding_back_tears::joy:

7 likes

Puur en alleen vanwege de niet-te-missen deal die ik krijg. Ik blijf net zo lief bij m’n 1861. :ok_hand:

8 likes

Hey je hebt groot gelijk :sunglasses: Alleen ik moest wel gniffelen :sweat_smile: Dit is toch wat de hobby leuk en levendig houdt :ok_hand:

5 likes

Haha ja dat is zo. En ik hoorde iedereen al denken gisteren…oh oh daar gaat ie weer, meteen weer flipperen. :rofl: Maar dit is een geweldig dik aanbod en daarom een echte buitenkans, dus ik moet er voor gaan. En als er geen interesse is in mijn 1861 dan draag ik 'm met 100% tevredenheid en plezier. Heerlijk model zo’n Speedy.

6 likes

:rofl: nice, hoop dat het lukt.

Zoals @Sjiel zou zeggen. Toeslaan als een King Cobra.

4 likes

:snake::muscle:

3 likes

Mijn vrouw vroeg waarom ik mijn verre espresso niet binnen kon houden. :joy: We hebben t gisteren nog over de band gehad!

1 like

Gefeliciteerd!!!

Doe je goed :smiley:

3 likes

Ken ze trouwens ook die weer zijn terug geflippert van de 3861 naar de 1861. Ben benieuwd.

3 likes

Ha…ja. Moet echt zien of het allemaal past vwb verkoopprijs vd 1861 want die gaat zeker niet voor veel lager dan de vraagprijs weg. Ik houd de 1861 net zo lief als dat ik overstap naar de 3861.

Mooi uitgangspunt zo…lekker rustig, no worries. :sunglasses::+1:

3 likes

Heerlijk die lacquered dial en ceramic bezel!

35 likes

Lekker man! Staat je goed.

1 like

Daar heb ik oprecht niet genoeg empathisch vermogen voor. Kiezen ze dan voor een vroege variant met tritium?

Gaaffff. Maakt zo een ceramic bezel nou veel verschil tov de alu insert?

1 like

De lugs van de 3861 zijn net iets korter geloof ik waardoor de vorm/afschuining net anders, rechter is als bij de 1861. Ik vind die van de 1861 ook net iets mooier maar zou niet twijfelen om mijn 1861 om te ruilen met een 3861. Pit-nicking verder.

Op deze foto zie je de shine van de keramische bezel wel goed bij mij:

20 likes

Bedankt. Denk dat je dit verschil irl beter ziet en ervaart. Heerlijk horloge trouwens :ok_hand:t2:

1 like

Mooie zondag !

21 likes

Gaaf man deze holy grail :raised_hands: