Als dit de 1ste keer was sinds aanschaf dan had ik er geen problemen mee, we gaan zien hoe zij hierop reageren.
Ja, niet geschoten altijd mis. En dus zeker met je eens dat dit niet is wat je mag verwachten. Ik duim voor je ![]()
Dat is balen zeg. Ik zou het zelf wel
Klantvriendelijker hebben gevonden om de gehele service op zich te nemen, aangezien het probleem zich weer voordoet. Hopelijk komen ze met een mooie oplossing.
wablief?
Waar heb je/is het horloge gekocht? Het is een beetje Don Quichot en de windmolen maar bij normaal gebruik is er sprake van een langere garantietermijn dan dat er door de fabrikant vaak wordt gegeven.
Zuur man, fingers crossed dat ze dit netjes gaan oplossen.
Ace Amsterdam toen ze nog Omega verkooppunt waren, maar bij Pertijs afgegooid omdat dat dichtbij is.
Naar mijn mening zou je bij Ace een beroep kunnen doen op je wettelijke garantie.
Maar ja, dat gaat ongetwijfeld een hoog…
gehalte hebben.
Denk dat ik dat stadium van ondeugdelijk nieuw product al voorbij ben aangezien die binnen 5 jaar wel gratis gerepareerd is, komt denk ik aan op degene bij wie ik moet reclameren die de service gedaan heeft.
Balen, hopelijk doet Omega dat extra stapje maar het zou niet zo moeten zijn. Ben benieuwd en succes.
Tsja we kunnen allemaal meningen hebben, het is vooral geluk hebben wie je aantreft bij Omega die dit in behandeling neemt. Als het weer hetzelfde euvel is, vind ik dat het opnieuw gerepareerd moet worden. Maarja dat is ook een mening.
Dat ze het in Nederland meteen afdoen met een full service snap ik ook wel. Bij de AD’s doen ze dit het liefst ook als je een bandje laat wisselen ![]()
Zo lekker als het licht op een bepaalde manier op de wijzerplaat valt en alle details ineens te zien zijn ![]()
… jep en ook het vuil op de kast en het stof op de tafel ![]()
Plaatje hoor! ![]()
![]()