Deze Bulangs besteld voor de Speedy. Leuk wat afwisselen.
Optie 3: een rammelbak met goede bezel vinden en daarmee swappen? Rammelbak weer verkopen met een beetje afschrijving en Sjiel weer een mooie bezel?
Sorry, ik zou het liefste m’n setje elke jaar laten laser welden en polijsten. Ik kan er wat minder goed tegen.
Ga ik mee akkoord hoor! Maar buiten enkele vind ik de 3861 cal gebaseerde edel modellen een beetje te.
Als ik er 1 zou willen dan de apollo 11 50th anny. Daar gaat mijn hart sneller van slaan. Misschien ooit?
Reduced MOP dial. Leuk om te zien hier. ![]()
Ook een mooi bezeltje…
Als de hippocampus op je pols afgedrukt staat, dan zit je Speedy wellicht toch net iets te strak om de pols ![]()
Lang leve de snelverstelling in de sluiting ![]()
Ik heb ook gestemd voor zo laten. Alleen een swap moet nu toch wel financieel haalbaar zijn? Lekker de Silvermoon zo laten en nieuwe lunette op de Ivory. Zal wel iets prijziger zijn geworden. Ow, scrollen helpt ook…1900 euro dus. Ouch. Kan je de lunette nog verkopen in goudwaarde om wat te recuperen?
Of is het allemaal niet zo erg als het lijkt op de foto (reflectie)? En heb je net een nieuwe lunette erop zetten, komt er een deurkruk aanvliegen en bam…weer een deuk. ![]()
Nog even een fototje van afgelopen weekend:
Geweldige Pre-Moon. Heb je daar de Pre-2021 Forstner Flat-Link op zitten?