Speedmaster only VII (Deel 7)

Mooie zonnige SpeedyTuesday

29 likes

Half linkje toegevoegd aan de band. Zit nu als gegoten. :ok_hand:

Op leer knalt de Speedy er echt fantastisch uit vind ik. :boom: Zo dus weer de stalen band eraf en leer erop. :muscle:

23 likes

27 likes

#SpeedyTuesday fijne dag

27 likes

Dit is de eerste keer dat ik de witte Speedmaster 3861 zie op een flatlink band? De '57? Wat een compleet ander uiterlijk meteen!

4 likes

Ja de 57 flatlink.

Eerst een Forstner geprobeerd maar al snel had ik zoiets van waarom niet gelijk de originele :man_facepalming:t3:

En het gespam van mooie foto’s van @watchguy37 was toch wel doorslaggevend :grin:

Echt een hele gave band voor de Speedmaster!

24 likes

Dat kan ik alleen maar goedkeuren haha. Staat heel fraai en nog in die heerlijke nieuwstaat.
Ik heb het alweer bijna 4 jaar op mijn Ultraman zitten. Meteen besteld nadat ik het op de nieuwe '57 racing zag in Biel. Duurde nog paar maandjes voordat het besteld kon worden, dat geldt ook voor de nieuw FOIS band trouwens.

20 likes

:sweat_smile: watchguy37 reporting for spamduty :saluting_face:

Ok nu even serieus, bedankt voor het compliment :pray:

Zeker weten en hij staat echt top op de witte :+1:
Zet je hem wel eens op de zwarte? Daar staat ie ook echt fantastisch op.

Spam warning

18 likes

Vind ik dus ook. Hesalite heurt op een Speedy en als je dan ook nog die mooie 3861 kun bewonderen. Saffier op mijn EW vind ik een van de (kleinere) nadelen waarmee ik goed kan leven omdat het saffiertje zo mooi bolt.

6 likes

Wat een ding :smiling_face_with_three_hearts:. Vandaag even gepast op Speedy Tuesday bij de Omega Boutique in Amsterdam.

Echt alles klopt aan dit horloge. #hoe gaan we dit thuis uitleggen :innocent:. Helaas nog niet gekocht.

25 likes

Staat je goed :+1: ook wel sportief zo op rubber.

1 like

Dat ga ik binnenkort eens proberen maar je hebt mij al overgehaald :grin:

Echt serieus mooie foto’s maak je! dus lekker blijven spammen :+1:t2:

Gaat mij niet lukken, wat een bagger camera unit heeft de S25 Ultra zeg, al een keer opgestuurd voor reparatie nu weer niet goed…zucht, paar maandjes nieuwe abbo afsluiten kan dit ding de prullenbak in!

1 like

Hier ben ik ook verliefd op,maar de prijs😳

1 like

Heeft die niet zeg maar de beste camera van alle mobieltjes ever?

Was ooit bij een concert van Lenny Kravitz in Antwerpen, en het viel me op dat iemand een absurd goed shot filmde van Lenny. Vergeleken met de andere 1000 mensen die aan het filmen waren exponentieel beter. Ben gaan vragen wat voor toestel hij had en het bleek deze S25 Ultra. We stonden halverwege het Sportpaleis, maar ik kon de poriën op het gezicht van Lenny tellen.

2 likes

Zou een mooie 2de speedy voor je zijn S. :ok_hand:

1 like

24 likes

Is de band van de nieuwe FOIS niet hetzelfde als de 57 dan want lijkt wel of er geen verschil is.

De nieuwe band van de Pilot is ook erg gaaf, lijkt mij een goede match te zijn voor de ST1.

De FOIS is 19mm en heeft het vintage logo op de sluiting. Geen idee of de FOIS micro-afstelling in de sluiting heeft? Anders lijkt het wel erg op de 321EW band.

En de enige zonder die milky ring, wat ook op de reguliere 3861 Moonwatch beter is geworden. Ik heb ze naast elkaar gehouden en de 321EW stak er met kop en schouders bovenuit.

3 likes

Schijnt toch wel problemen te hebben als ik zo op internet begin te zoeken, mijn exemplaar begint raar lawaai te maken zodra ik begin met zoomen, moeite met focus houden en gewoon geen scherpe mooie foto’s moet soms toch wel extra foto’s maken voor het gewenste resultaat.

Toen ik hem net had geen problemen, mooie foto’s gemaakt van o.a. de maan tijdens nachtdiensten met zelfs 100x zoom. Begin van het jaar gerepareerd nu weer problemen.

De reparatie ging behoorlijk snel, zaterdag opgehaald, zondag begon de reparatie (werd op de hoogte gehouden via mail) en maandag alweer in huis.

3 likes

Yep die heeft dat, jammer voor de FOIS1 eigenaren dat die niet past.

3 likes