Speedmaster only VII (Deel 7)

Thanks, ik lees het net op de Omega website inderdaad. En zeker jammer, het was helaas nog niet te bestellen en tevens een rare prijs van 927 euro. Dus daarom de 321EW band besteld en daarmee even experiment doen. Het is dus iemand (via zijn horlogemaker) al gelukt.

2 likes

Je bedoelt 'n flatlink FOIS2 op een FOIS1?

19 likes

Al bijna 8 jaar in bezit de 1861 mijn Grailwatch.

22 likes

Apart, das balen. Zoals @Neyra al zei dacht ik ook dat de S25 Ultra top of the bill is. Misschien een maandagochtend model helaas.

Wat wordt de nieuwe? Een iPhone of weer een Android toestel?

1 like

Je bedoeld er komt een Ed White band op de CK2998 (2016)? :partying_face:

1 like

Vind zelf het saffier op m’n 3861 een mooie strakke look geven. Noem het modern.
Hesalite bolletje maakt de Speedy zacht en rond. Noem het vintage.
Kan beide erg waarderen.

5 likes

Laatste voor vandaag :star_struck:

24 likes

Aan de bestandsnaam te zien gebruik jij een Pixel?

2 likes

Blijft waanzinnig deze versie. :boom: Oranje accenten word ik wild van. :nerd_face:

2 likes

Klopt, recentelijk van de 10 Pro XL naar de 11 Pro XL gegaan. Had niet gehoeven aangezien er niet veel verbeteringen zijn maar ik ben ook wel een gadget nerd :nerd_face:

4 likes

Gewoon weer een Android, zit er al vanaf het begin bij zeker door vroeger custom roms erop zetten. Je kon destijds een hoop leuke dingen mee doen met zo’n Android toestel en alles is inmiddels zo bekend dat een Apple geen logische keuze voor mij zou zijn.
Zat te denken aan een meer privacy gerichte toestel zoals Fairphone maar na het inlezen schijnt het OS ook niet perfect te zijn.
Eigenlijk al jaren Samsung en nooit problemen gehad en zal dus waarschijnlijk voor de S27 Ultra gaan. OS werkt altijd goed, soms een updatetje te laat maar altijd werkend, gelijk MicroG & Morphe erop knallen en Google/Samsung apps zoveel mogelijk uitzetten of verwijderen zover het kan.

3 likes

Eens, geeft het net dat beetje extra oemph

3 likes

O nee, dat zijn geen oranje “accenten” meer. :sweat_smile:

3 likes

Dat is meer Oranje Boven! :sweat_smile:

2 likes

Inderdaad!

Maar om de pols valt het meeste weg. :wink:

24 likes

Idd. En fraai zo. :ok_hand:

1 like