Speedmaster only VII (Deel 7)

Erg fraai dit…

1 like

36 likes

Mooi die verschillende achterkantjes! Ik mis nog de Straight Writing :sunglasses:

31 likes

26 likes

27 likes

:heart_eyes: echt erg tof die meteorite dial en subdials. Die band staat hem goed :+1:

2 likes

27 likes

Leuk om al die verschillende backcases te zien. Die met de open backcase is de copper toch?

2 likes

Yes!

1 like

Ik kon vandaag mijn stalen band de “Nixon bracelet” ophalen. No we are talking! :wink:

25 likes

28 likes

Bedankt voor het delen! Ik laat het toch liever aan een expert over. Hoe ging het terugvouwen van het staal en hoe zet je dat “dekseltje” dan terug bovenop?

Ik geen expert… ??? zeg… :smile:
Door de flexibiliteit van de schakels vouwen ze makkelijk om en terug. De moeilijkheid is vooral bij het terug schuiven van het plaatje dat je de schakel omhoog moet duwen zodat de gevouwen randen, waar het plaatje onderschuift, vrijkomen te liggen zodat het plaatje er onder past. Hier zie je het goed ;

En een filmpje dat het ook laat zien

[How to remove and re-attach single spring links from Omega Flat-link bracelets (1035/1039/7912)]

4 likes

Haha ja ik bedoel dat ik het zelf niet aandurf en het dan zou uitbesteden. Mooie info!

1 like

Dank :+1:

@Pjotr wat een pareltjes zwerven er hier toch rond !

1 like

16 likes

26 likes

When you know you know!

11 likes

Volgens mij is dat de toren in Lier?

Volgens mij ook :grin:. Lang onze woonplek geweest ondertussen zijn we verhuisd maar zeker goede herinneringen.

3 likes