Nog mooie dingen bewonderd?
Prachtige foto en mooie lichtinval
![]()
Heerlijke namiddag met roy!
Los van je aankoop @drh, een zeer mooie pulsations die al enkele jaren op mijn list stond. Eén straight writing waarvoor ik mijn huidige hesalite zou vervangen en een ed white vintage. En bij deze heb ik mijn toekomstplan beschreven ![]()
Thanks Guy! Zacht avondlicht doet het goed.
Heel mooi! En wat leuk om deze dealer te bezoeken zeg. De 1116 bracelet staat erg mooi op de Straight Writing. Toevallig de CK 2998-1 die te koop staat in je handen gehad?
Coole foto.
Holy moly
Ik ben niet bekend en thuis in de oude (vintage) modellen maar deze foto geeft mij toch wel een “Kid in a candy store” gevoel zeg. ![]()
Tof dat je daar zoveel hebt kunnen zien. ![]()
Cool man. Al veel filmpjes gezien van deze mannen. De passie spat ervan af. Voor een bescheiden liefhebber als mezelf komen ze erg ‘kennis ter zake’ over. Ik neem aan dat dat op jouw niveau ook zo is?
Ben je een echte watch-nerd als je bij een goede dosis UV licht meteen even de kwaliteit van het tritium checkt?
Mooi om de oneffenheden te zien.
Ja
of een lume fanaat
Eerlijk gezegd zou ik dat ook doen als ik een horloge met tritium zou hebben. Maar ik hou dan ook wel van lume ![]()
Het werkt ook met superluminova natuurlijk. Alleen dan is het bijna altijd blauw. Behalve bij mijn ST2 Ultraman, dan is het ook groen ![]()
Dat is ook zo maar met superluminova is het altijd egaal/uniform om het zo maar te zeggen.
Met tritium heb je in de loop der tijd meer oneffenheden en is het minder egaal/uniform. Geeft toch wel een ander karakter.
Schitterende Speedmaster ![]()
@Benoitf,
Hé, daar ben ik ook vorige maand langs(!) gelopen. Kwam Roy daarna nog in de stad tegen.
@Ron-W
Het is inderdaad een apart Bergeon tool voor tandraderen te lichten.
Ja ze zijn super gepassioneerd, hebben denk ik alle (correcte) speciale stukken al gehad en de basis van collectors waar zij mee samen werken is uniek. De soyuz die er nu ligt is in topstaat…
Ik had gelukkig mijn speedymoon aan als conversation piece, dan liep het wat vlotter, ik denk dat ze veel liefhebbers over de vloer krijgen. Ze werken ook enkel op afspraak ![]()
Leuke ervaring, jammer van de CHF / EUR stand op dit moment!
Ftfy ![]()