Il Liberace lunedì
Balen! Als je jouw nagel erlangs haalt, blijft deze dan steken in de kras of voel je het licht? Polywatch is een polijstmiddel en daarmee ben je een dag bezig om dit eruit te halen. Je kan het beste het eerst met korrel 400 en daarna 800 schuren, dan ben je sneller klaar. Daarna kan je met polywatch het weer glanzend strak krijgen. Wel even oppassen dat je het hele oppervlak gelijkmatig schuurt, want anders heb je straks een facet in het hesalite ![]()
Bedoel je indien het een kras is, of ook als je het licht voelt? Wat ik had zag er hetzelfde uit, maar kreeg ik met +/- 10 minuten poetsen (pin me er niet op vast) met polywatch eruit.
Was bij mijn Copper ook idd. 10 minuten met wat druk en regelmatige bewegingen.
Is erg mooi geworden!
Maar als de kras diep is gaat dat niet lukken. Kan niet zo goed zien hoe diep het is, het lijkt nog wel goed aan te pakken met polywatch @Tempusfugit
Bij een diepe kras. Als het licht aanvoelt is poly watch prima. En nog steeds overpriced spul trouwens, er is geen horlogemaker die dat gebruikt ![]()
Ach ja, doe je echt lang mee. Ik heb mijn tube al jaaaaren
Je kunt er ook je tanden mee poetsen heb ik gehoord ![]()
Nog nooit zo blij geweest met de komst van een klein tubetje door de brievenbus… ![]()
Het is gelukt om de krassen eruit te krijgen met Polywatch! Opluchting hier!
Goed gelukt inderdaad. Ik had de krassen veel dieper ingeschat.
![]()
Aah nice, toch wel lekker ook voor ons om een stukje bevestiging te krijgen ![]()
Top! Fijn dat het gelukt is, dan viel het gelukkig mee!
Mooi resultaat!
fijn dat het gelukt is ![]()