Geen “moonwalk” maar “beachwalk” vandaag. Prettig weekend allemaal
Daar issie hoor, de allereerste two-tone Speedmaster uit 1983. Mooi.
Schitterend, zo’n vintage black DSotM!
Die staat al even op de shortlist van kandidaten voor een D/GSotM ![]()
Voor het eerst in tien jaar hobby dat ik mijn Speedy lelijk langs een hard oppervlak haal… Polywatch of even naar laten kijken?

Iets te diep voor polywatch lijkt me.
Niemand gaat daar een sluitend antwoord op geven, omdat je de verantwoordelijkheid er niet voor wil nemen.
Dat gezegd hebbende ziet het er geschraapt uit niet gebarsten. Denk dat Polywatch je wel eens zou kunnen verbazen.
Succes met je keuze.
Snap wat je zegt en uiteraard volledig mijn besluit. Maar ben zelf nog nooit met polywatch in de weer geweest dus wilde even kennis nemen van de ervaring hier.
Heb zelf ooit een diep bekrast glaasje (van iemand anders) ermee gepoetst. Die was zo dof dat je de tijd alleen nog door een blur kon aflezen. Glaasje was daarna weer voor 80% goed.
Het is niet dat je iets kapot kunt maken met Polywatch. Als het onvoldoende de schaafplek eruit haalt kan je altijd nog het glas laten vervangen (inbegrepen bij een service).
De hesalite zit sowieso inbegrepen in de prijs bij een service, dus ik zou het voor nu met polywatch proberen.
Proberen met polywatch, baat het niet, dan schaadt het niet.
Ik heb iets vergelijkbaars er ook wel eens uitgepoetst met polywatch, dus zou het zeker proberen. Zoals @Eboj al zegt, het zou je wel eens kunnen verbazen!
De welbekende tube is besteld en onderweg.