2014 MarkII Re-issue staat nog steeds op het lijstje. Prachtig. ![]()
Blijft heerlijk! Weer snel terug op het leer of wissel je het vaak af?
Dank je!
In het begin wissel ik vaak af, merk ik. Ik wil alle opties ‘voelen’ en vergelijken. Dat had ik ook met de Ultraman.
Op den duur blijft een band er langer op zitten.
Eigenlijk wil ik niet wisselen. 1 band is wel zo makkelijk. Maar bijvoorbeeld bij de Ultraman kan ik niet kiezen tussen de cordura met Omega vouwsluiting of de flatlink.
Heb jij veel Speedmasters met meerdere banden?
Blijft lekker deze Mk2!
Hoop ik nog een keer te zien en te passen. Ben wel benieuwd of deze kast een beetje draagbaar is op een 16,5cm pols.
Zo op leer popped de kast er echt uit. De zwarte dial met gouden subdials en de gouden bezel.
Voor de Liberace neig ik naar de leren band. De 1450 staat ook goed maar zo op leer spreekt die mij meer aan.
Out of the box thinking. Als je niet wilt wisselen gewoon een 2e Ultraman kopen
Problem solved, graag gedaan. ![]()
Nee niet meer, ik heb van alles geprobeerd en dan blijft inderdaad de beste optie erop zitten. Genoeg variatie in Speedmasters, dus ik wissel dan van horloge. Hooguit doe ik in de winter leer op een horloge en dan is dat vaak een dag erna weer eraf voor staal ![]()
Om hier nog even op terug te komen @watchguy37 @Eboj
Deze is dus van late 60’s
In Moonwatch Only ziet de clasp er aan de binnenkant anders uit, met echt de naam van de producent “Holzer” en “Hecho en Mexico” erop, maar die is van later (zie '79 aan de linkerkant). Hier dankt de bracelet wsl zijn naam aan.