Speedmaster only VII (Deel 7)

Ik was ook dan zeer onder de indruk toen ik dat horloge in mijn handen had…wat een verfijning.

Die moonphase was ook gaaf, maar dat kwam vooral door de kleurstelling en de materialen.

3 likes

De ‘meer gangbare’ zwarte en of witte Moonwatch niet gepast? Nixon band is next level

1 like

Nee die heb ik niet gepast maar dat moet ik zeker nog eens doen.

Ik had niet zoveel met de Speedmaster maar begin er steeds warmer voor te lopen.

4 likes

Grappig, heel herkenbaar. Ik had jarenlang precies hetzelfde, en nu heb ik er toch een…!

2 likes

Same here :man_shrugging:

(nog wel iig)

deze vind ik ook super gaaf

14 likes

Met dank aan Jaap… :wink:

1 like

Prachtig. Waarom dat kleine opengewerkte deel? Geen minute repeater oid toch lijkt mij? :nerd_face:

1 like

dat zou ik ook niet weten :man_shrugging:
maar het stoort me niet,moest alleen wat kleiner zijn

2 likes

Overblijfsel van de Apollo 8 gen 1

10 likes

Zou ze zeker ook even gaan passen voordat je doorpakt :rocket:

1 like

Dat zal ik zeker doen, bedankt voor de tip. Was sowieso van plan uitgebreid de tijd te nemen voor de Speedmaster. Juist omdat ik er niets mee had, ik van nature vrij impulsief kan zijn en ook niet goed ben in afscheid nemen van zaken die ik mooi vind…wil het dus wel in 1 keer goed doen. En er is ook zoveel keus.

1 like

Mooi duo!

Ik heb nu een zwart en wit (speedy saffier, en Daytona met zwarte bezel maar zou graag ruilen voor een witte speedy en een zwarte Daytona (met keramische bezel).

Teveel keuze…

1 like

Het houdt nooit op :see_no_evil:

3 likes

Veel keuze inderdaad op Speedy gebied. Binnen dit lijntje ook veel informatie te vinden bij de diehards. Succes!!

1 like

De ene is duurder dan andere is mooier. :kissing_heart:

3 likes

Dank je, dat is het inderdaad. Tritium zit er ook mooi in. Je kan bij een service (niet Omega) kiezen om het tritium van onderen te laten stabiliseren, dan komt er een laklaagje overheen en ben je zeker dat het “nooit” (minder snel) eruit zal vallen.

1 like

Deze is zo tof. Jammer dat ze m zo groot gemaakt hebben

2 likes

16 likes

25 likes