Dankje👌 Deze is van Northstraps. De Orange FKM Rubber Foldover Watch Strap. Geen verkeerde band. In het echt oogt het oranje nog een stuk mooier.
![]()
Mooi subdial wijzer moment
Nice, even snel op de website gekeken en prijzen vallen me mee ten opzichte van Delugs.
Toekomstige eigenaar wilde even de Speedy om
en papa even het horloge om waarmee de hobby is begonnen.
Prijs is goed
Voor dat geld kon ik hem niet laten liggen. Leuk om er eens op te zetten bij speciale gelegenheden zoals zo’n WK ![]()
Ik heb er ook eentje van Wristbuddys waar ik ongeveer €100 meer voor betaald heb, maar deze doet echt niet onder in kwaliteit.
Band is mooi dik en vol tussen de lugs. Staat goed.
Deze nu op de originele leren band die ik hier nog niet op de foto heb gezien.
Band draagt ok. Je moet hem een beetje voorvormen, daarna draagt ie prima.
Kwalitatief voelt het minder, wat aan de dunne kant. Het gladde leer kreukt ook snel rondom de gaatjes.
Oordeel zelf.
Heeft veel weg van de OEM Trilogy banden maar heb die nog gewoon in de doos zitten omdat ik het net niet vind.
Eens, hoe leuk die er ook uit ziet, de leren band doet het ook niet voor mij op de Ultraman.
Misschien op zoek naar een 3rd party leren band. Al moet ik zeggen dat ik niet echt van de leren banden ben. Misschien nog niet de juiste tegen gekomen.
Ik zou de achterkant van zwarte kudu doen als ik voor deze keuze stond.
Vandaag mijn eerste dag met de Speedmaster Moonphase. Net binnen en nu rustig aan het ontdekken. Vooral de combinatie van Speedmaster-DNA met de moonphase maakt hem voor mij net wat specialer dan de standaard Professional. Ben benieuwd hoe hij zich de komende weken houdt qua draagcomfort.
Wat leuk @JGrallae dat je hier een foto plaatst.
Staat je goed en die moon erbij maakt hem nog completer.
Kijk je uit in het verkeer, veiligheid op 1 en de boetes zijn niet mals. Waarom zeg ik dit? Omdat ik ooit precies hetzelfde heb gedaan terugrijdend van dezelfde persoon, vermoed ik. ![]()
Post af en toe eens een mooi plaatje. ![]()
We zien hem graag vaker terug hier.
Gefeliciteerd met je NA, mooi model. Geniet ervan!
Mooie foto’s en staat heel goed! Ik heb het één uur op deze leren band gedragen en meteen op stalen band gezet
. Het is inderdaad geen beste kwaliteit, net als de ST1 band. Deze valt vrij snel uit elkaar helaas.
Gefeliciteerd! ![]()
![]()
Niet vergeten je lane-assist aan te zetten. Die Ultraman is zo mooi, voor dat je het weet lig je in het IJsselmeer.
The money shot! ![]()
![]()