Speedmaster only VII (Deel 7)

Verrassend, dacht dat een Rising Sun de voorkeur had.

1 like

Een in-betweenertje kan natuurlijk altijd.

Gefeliciteerd @watchguy37 (denk ik) met een nieuwe knaller. Laat hem zien!

1 like

Haha, deze stond inderdaad voor na de Rising Sun gepland … Maar dat is toch even anders gelopen :sweat_smile:

Inderdaad, deze is voorgedrongen. Topic is onderweg. :+1:

3 likes

Soms komt er wat voorbij dan kan de hele planning het raam uit en moet je toeslaan als een King Cobra. Heel netjes watchguy dit was onvermijdelijk. :tada::partying_face:

1 like

Wooow, tof man. Ben heel benieuwd naar je NA. Leuk hoe dingen kunnen veranderen.
Mag ik ook raden?

321.10.42.50.02.001 ?

3 likes

Goed voorbeeld doet volgen :wink:
This is the way

Bedankt J :pray:
Lol, raden mag altijd :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

of de 321.12.42.50.02.001

3 likes

Flatlinkje erop moet jij eens kijken :eyes::fire:

3 likes

Bassin in Maastricht?

Dordrecht, het Venetië van het noorden… ben hier wel erg vaak :stuck_out_tongue_closed_eyes:

4 likes

Ga ik zeker doen en weet wel zeker dat het :fire: :fire: :fire: zal zijn. Maar voor nu even de oorsponkelijke band.

En ook de Nixon en Holzer uitproberen.

Maar heb een vermoeden dat er op termijn nog een Flatlink aangeschaft zal worden. :see_no_evil: :face_with_peeking_eye:

3 likes

Wat een geweldig bericht JuKo, gefeliciteerd !!

1 like

Mooie Japan Racing !

Gefeliciteerd !!

Silvermoon Speedmaster op deze zomerdag.

14 likes

Oef…

Je hebt toch al een Bluemoon. Wat moet je dan nog met deze Silvermoon? :clown_face:

Mooie foto’s Sjiel, en dan te weten dat ie i.r.l. nog veel beter is. :drooling_face:

1 like

Meedere mensen hebben dat tegen mij gezegd (eigenlijk bij elke gathering); huh waarom heb je nou twee precies dezelfde… Ik vind het altijd zo vreemd dat ik dat dan aan horloge verzamelaars moet uitleggen.

Zijn er hier op het forum meer mensen die twee horloges hebben die niet veel van elkaar verschillen?

Die blauwe is ook heel mooi maar deze dial is mooier. En de blauwe mag nooit weg dat was mijn eerste Speedy.

Ja wat moet je dan?

4 likes

Komt eigenlijk weinig voor en helemaal niet in de Speedmaster gemeenschap. :see_no_evil: :stuck_out_tongue:

4 likes

Voor liefhebbers zoals ik heel herkenbaar dit. Mijn witte Speedy bevalt zo goed dat ik met een schuin oog al kijk naar dezelfde in het zwart :wink:

2 likes

NWA … 1 van 150 editie van de Speedmaster Apollo 15 Missions Patch uitgave uit 1998.
Ik was al een tijdje op zoek naar een goed exemplaar in de EU met papieren en dat is gelukt !
De dimple in de bezel op 10 uur valt onder charmant :slightly_smiling_face:.

20 likes

Hey Sjiel. Ik snap het maar al te goed en geef je groot gelijk.
Wat zou je anders met 3 Ploprofs moeten?

Het is als 2 kinderen waarvan 1 kind een lolly heeft. Het andere kind zal de hele tijd de lolly uit de mond van dat kind kijken.

2 likes