HR 140
lekkere bracelet ![]()
Deze kwam ik tegen. Weet niet of iemand er iets aan heeft of uberhaupt al gelezen heeft, maar bij deze.
Zoooo dan, lekker hoor ![]()
Top combi weer en die pulsation bezel blijft tof om te zien. ![]()
Dan prefereer ik die vd 5d polar boven deze. Meer mogelijkheden tot verstellen.
En alles, en meer, over de echte Jb Champion banden is verzameld door iemand op OF die nogal streng in de leer is
zullen we maar zeggen.
Dat wel maar pielen met een tandenstoker. Witte Speedy heeft een mini glidelock
voor mij voldoende. ![]()
Heel gaaf ook met de horned end links ![]()
Thnx !
ja ik wilde graag de “correcte” versie voor het vintage plaatje - en dat voldoet volledig aan de verwachting
- ook al is hij te smal voor de 20mm lug breedte. Ik voel mee steeds meer aangetrokken tot de Vintage Side … the force is strong … !
Draagt echt fijn, en het is best een slimme constructie met de bandklem ( haak ) aan het losse einde, die aanklikt op de verschuifbare “hook/stang” die op de band zit waarmee je de band op maat maakt.
En als je een betere aansluiting wilt met 20mm , en een band van 18mm breed die visueel iets beter past ipv de 16mm bij de JBC, kies dan de moderne Komfit uitvoering.
Maar als deze voor de astronaut goed genoeg was…nuff said !.
Ja dit schreeuwt natuurlijk om een 105.003 Ed White ![]()
Ja die is vast gezellig op feestjes ![]()
![]()
's kijken wat ik nog heb liggen…
![]()
Waarschijnlijk niet, maar voor een voordracht inhuren wordt een groot succes denk ik.
Sjiel heeft nog een moderne Forstner Komfit bracelet liggen voor wie deze wilt overnemen en eens proberen.
Het draagt in ieder geval fijn dus probeer het eens!
Echt mooi ding, lijkt iets meer wrist presence te hebben, hoe bevalt ie?
Bevalt zeer goed heb hem nu een week of 6. Draagt zeer comfortabel maar daar staat de speedy voor bekend. Het is mijn eerste speedmaster en ik begrijp wel waarom het een favoriet is. Loopt snaarstrak +1sec/dag. Hij is best goed afleesbaar, was het punt waarom ik twijfelde tussen deze en de witte. De rodium subdials rehaut is echt topklasse, alsook de diepzwarte lacqacquered plaat. De kermaische bezel zal met de tijd ook een groot voordeel zijn. Tophorloge
Morgen gaat hij wel de kluis is want ik moet zeggen dat ik men Zenith serieus begin te missen. Ik ga deze dragen de zomer op rubber.
Van de speedy kan ik werkelijk niets slecht zeggen en toch weet ik nog niet of het een blijver is. Ik hou van chronografen maar geen idee of men 2 hoofdpieces een chrono moeten zijn
. De twijfel is dus weer toegeslagen.
Ik zag hem dit wknd bij gassan schiphol liggen. Echt een prachtige speedy!