Speedmaster only VII (Deel 7)

Dat is echt prachtig gedaan idd, mooi ook dat fois saffier. Mooie opgelegde markers. Pffff wat een totaalpakket zeg. Niet te lang in de kluis laten liggen zou ik zo zeggen. :+1:

1 like

Volgens mij is dat niet dezelfde als die op de FOIS2 zit, bij de technische omschrijving op de website is “Hesalite‑like form” weggelaten.

Vandaag was de stalen band binnen voor op mijn Snoopy… bij Schaap is de band op maat gemaakt door een regulier model te passen; even inschatten wat eruit moet… en zojuist zelf de band gemonteerd aan de kast. Altijd topservice :sunglasses: Nu drie mooie chrono’s op staal :sparkles:

51 likes

Heel fraaie en nu moet er dus nog een Speedmaster bij voor de balans! Genoeg smaakjes in ieder geval :slight_smile:

3 likes

Ben ik wel met je eens :sweat_smile: Ik zou dan nu voor de reversed panda kiezen :sunglasses:

4 likes

18 likes

Pfff wat een fantastisch trio!!! Heerlijk die stalen band van Omega! Hebben ze echt top gedaan met die tapering, gepolijste center stukjes en mini glidelock :ok_hand:t2::muscle:t2:
Het is nog vroeg maar hoe zijn jouw eerste bevindingen?

1 like

Ja dit is echt vooruitgang ten opzichte van de oudere band! De eerste indruk is :ok_hand:t3: Alleen had ik iets meer verstelmogelijkheid verwacht van de sluiting. Dat is maar 1 “klikje”

3 likes

Eens. Voor mij prima overigens maar zeker een aandachtspunt voor de volgende editie. Evolutie :pray:

1 like

Het koelt al redelijk af, laatste kiekje voor het slapen gaan :wink::white_heart:

25 likes

Wat een geweld!

1 like

24 likes

19 likes

Vandaag ga ik wederom voor wit!

25 likes

21 likes

26 likes

Gaaf!!

1 like

Solid steel doet het prima met deze temperaturen :muscle:t2::sunny:

22 likes

Ik kan hier echt van genieten :face_holding_back_tears:

Op zijn nieuwe bandje. Dat begint ook wel uit de hand te lopen met de OEM Nixon, OEM flatlink, deze rubberen OEM band en de nog 20 andere 20mm bandjes die er eventueel op kunnen. :sweat_smile:

22 likes

Bij jou zijn het echte de witte broodsweken met deze aanwinst. Heel mooie foto’s iedere keer! Die van @watchguy37 ook, alleen die heeft al genoeg veren in z’n…juist.

Dat is een uitstekende keuze! Als ik de ST1 niet in de collectie had (en nog veel meer panda’s), was dit 'm zeker geworden.

5 likes