Nee een moderne van Forstner
Vintage JB Champions gaan volgensmij maximaal tot 19mm lug width
Thanks! Zal aan de foto’s liggen -ik denk dat deze combo echt mooi zal zijn- want dit ziet er echt niet uit op deze plaatjes
.
Dit is niet erg opwindend…Balen zeg, service vanuit de dealeraankoop? Dat is nog een gelukje!
De nieuwe Moonwatch Only is in de maak, dat zou ik eerder aanbevelen. Ik heb het Magister boek en was 'm al bijna vergeten…Maar ik heb dan ook geen koffietafel.
Correct, Forstner sluit dan iets beter aan maar met 19mm ben je “historically approved” en het schuurt minder aan de binnenzijde van de kastpoten. Of koop die rubber stopjes (sticky dots ) van Forstner erbij ?
Denk dat het heen en weer tikken ook niet per se top is ![]()
Ik zou een vintage Komfit dragen op een Ed White 105.003, met 19mm ben je pas echt historically approved bezig.
Die foto’s zijn inderdaad niet echt bepaald ehhh optimaal gemaakt
maar geeft wel goed weer dat de Pilot Flatlink op de ST1 kast past. Ik weet wel zeker dat deze combi in real life mooi zal zijn.
Op de gebrushde kast van de Pilot ziet het er goed uit.
Product code van de Pilot Flatlink is Z019179 als het goed is.
Fijne avond! ![]()
Ik weet het, leuk! Ik heb de derde druk nog even op schoot gehad en doorgebladerd. Blijft mooi en leerzaam leesvoer. Ik heb trouwens ook geen koffietafel, maar dat mag de pret niet drukken … ![]()
Nee, ik heb ‘m na aanschaf zelf laten servicen, dus van daaruit gelukkig nog binnen de garantie.
Dan moet het een JB Champion zijn :
Jacoby-Bender (JB Champion) took over the original Forstner company—maker of the “Komfit” watch band—in 1963. Following the acquisition, Jacoby-Bender continued producing the Komfit style and later rebranded and modified the design under the JB-Champion name, which was subsequently used by NASA astronauts during manned space missions.
Op #speedytuesday mijzelf dit cadeau gedaan. Tip: bij bol nu aantrekkelijk geprijsd (het boek, niet de FOIS ![]()
).
Wauw die Pilot doet het mooi in levende lijve
staat op mijn wishlist!
Speedy Tuesday! Straks de witte maar weer omslaan ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()