Speedmaster only VII (Deel 7)

‘t Is dat ik al een flatlink heb, maar wat staat die brushed goed op de ST1 zeg!

Plaatje voor de sfeer:

13 likes

Yes! Zo wil ik hem en dan nog de rubberen band erbij om af te wisselen. Wie weet mag deze combi ooit nog eens bij de collectie komen.

3 likes

Een 3861 saffier naast een 3861 hesalite is best raar…

De verschillen zijn dan echt te minimaal (voor die 6K investering). Heel wat meer onderscheidends te koop lijkt me voor dat geld.

5 likes

Dat is zeker waar. Ik zou ook eerst voor andere Speedy’s gaan, maar in theorie is het mogelijk haha :grin:

4 likes

Meer dan genoeg opties in the World of Speedy om een 3861 hesalite aan te vullen.

Zoals een Ed White met 321 en open caseback bijvoorbeeld.

4 likes

Witte plaat, kast, band = :+1:t2:
:white_heart::black_heart::heart:

20 likes

23 likes

Hier vandaag weer de FOIS 1st gen:

19 likes

18 likes

Even mijn gedachten laten gaan enne, ik laat 'm zoals 'ie is. Ik ben hier gewoon blij mee dus ik moet verder niet zeuren. Deze Speedmaster heeft een prachtig achterdeksel met een leuk geschiedenislesje erop. Inderdaad, dat heeft z’n charme! Dat houden we dus zo.

:joy:
Erbij? Da’s een goed idee! :sunglasses:

3 likes

Mijn referentie (310.30.42.50.01.001) staat net niet in de laatste uitgave van Moonwatch Only, die ik al heb. Dus op zoek naar ander, nieuwer leesvoer want dit soort boeken vind ik leuk. Voor de heb.

Ik zag MAGISTER bij een bevriende handelaar op de tafel liggen en navraag leert dat mijn referentie hier wél instaat. Dus vandaag ook maar besteld. Ben benieuwd. :sunglasses:

(Plaatje via Google)

Hier een mooie review van dit fraaie boek: Klik.

Heeft iemand deze al op de koffietafel liggen?

3 likes

Ja @Watchstick_81 en ondergetekende hebben 'm.

4 likes

Mooi boek, kende ik nog niet.

1 like

20 likes

Originele prijs is belachelijk, de helft is nu beter te verdragen al is het eerder goedkoper geweest.

3 likes

17 likes

12 likes

10 likes

22 likes

Is dit de vintage bracelet? (JB Champion)