Speedmaster only VII (Deel 7)

Dank :+1: ,
eindelijk de lange “racing” Speedmasters wijzers gevonden ipv de MKII dikkere. En een mooi verweerde DON kunnen toevoegen.

3 likes

Vet man! Echt bijna de real deal :ok_hand: deze bezel staat er erg mooi op

Nu met een tandenstoker “Mark II” weg schrapen en 40K waardevermeerdering

2 likes

Gaaf! Denk dat deze het ook erg goed doet op de zwarte rubberen band met vouwsluiting :yum::ok_hand:t2:

Dat heeft een andere dwaas al eens geprobeerd, gaat niet werken :smile:

Nee zo is het top, ik had niet gedacht dat ik het zoveel mooier zou vinden en gelukkig was het het risico waard.

2 likes

Als die 20-18mm taper was geweest was het een optie, met 16mm kost dat toch weer 'n extra vouwsluiting.

Hier een live pic van OF:

10 likes

Tsja, heb je gelijk in. Best dure band uiteindelijk voor een zwart rubbertje. Doornsluiting is geen optie meen ik hè?
Overigens vind ik die foto van OF weinig overtuigend, is van te dichtbij genomen of betreffende pols is vrij smal. Ik zie alleen de kast en bijna geen band :wink:

1 like

Ik draag het liefst op vouwsluitingen, 600 euro is dan ineens wel een smak geld als ik rubber erbij wil. Rubber is er alleen in 1 versie ja.

Zullen heus wat betere foto’s op OF van bv een Speedy Skeleton staan maar dit was de eerste die ik vond.

2 likes

Gewoon lekker op je zwarte nato houden, staat hem top! :muscle:t2::yum:

Nope geen Nato (ben ik allergisch voor), het is een velcro van Gasgasbones.

6 likes

Sinds zaterdagochtend om de pols, blijft een heerlijke zomerse knaller! En tot nu -1 sec.

19 likes

Oké dan, ben ik niet zo bekend mee :face_with_peeking_eye:
Mooie band overigens

Hij is gestopt met zijn toko maar was echt top, voor 40 euro had je een op maat gemaakte band.

1 like

Heerlijk hè deze witte Speedy! Krijg ook weer zin om hem om te slaan na het zien van o.a. deze foto. Vandaag hier de SMP op nato :blue_heart:

1 like

Kijk, dat zijn leuke prijzen :yum:

1 like

:sun_with_face::sun_with_face:

23 likes

Ik snap opzich wel dat dit niet vol te houden is

2 likes

-1 sec is wel erg nice, wind je hem dan elke dag fully op? Ik weet zo niet of het per se een zomerse knaller is, maar draagt gewoon heerlijk en de witte dial combineert makkelijk met elke outfit tot mijn verbazing :smiley:

1 like

Één keer volledig opgewonden daarna een beetje op de gok gedaan. Toen ik hem kocht had ik een behoorlijk witte huid en mijn twijfels gekregen want pakte meer de hesalite dan de witte maar nu ik bruiner ben geworden vind ik hem geweldig dus ja voor mij meer een zomer horloge.

2 likes

Met dagelijks op hetzelfde tijdstip opwinden wordt het denk ik nog beter.

1 like

18 likes