Alweer bijna drie weken onafgebroken om de pols, deze Moonwatch. De rust werd heel even verstoord door de komst van een nieuwe Doxa 300T, maar die kon het niet winnen van deze topper. Deze Speedy draagt geweldig, vind ik. Hier ben ik nog lang niet klaar mee.
Dat sloeg meer op de warmte en dat je dan de hele dag in de tuin moet zitten
De end link is een standaard 633 en die sluit goed aan, afhankelijk van de polshouding kan het optisch wat anders overkomen. Het blijven “jingle bells” rammelbanden natuurlijk !
You live and learn. Doel is om op staal te kopen. Ik heb gelezen dat die denim nato dik is waardoor het horloge hoog valt en ook best lang kan uitkomen afhankelijk van polsmaat.
Het horlige valt met een nato altijd hoger doordat er ook nog band onder de kast zit. Deze band was voor een nato idd erg dik. Maar wat ik me voornamelijk herinner is dat hij véél te lang was. (Bij 18/18,5 pols)
Dat is de naam vd strap? Ik vind hem goed staan, maar om eerlijk te zijn heb ik het horloge nog niet gedragen. Ik kan er buiten dat ik het een hele goede keus vond van de vorige eigenaar weinig over zeggen
Snap, ik wat ik wilde zeggen was dat met die extra dikte dat het horloge nog hoger komt te liggen. Vind nato straps mits ze niet te dik zijn nog ok.
Als die bij jou al veel te lang was dat wil ik niet eens weten met mijn 16,5 pols.
Dat is hoe die steeds genoemd wordt in verschillende reviews die ik in het verleden gelezen heb. Verwacht dat die wel lekker zal zitten en dragen. Met al dat andere geweld op de foto snap ik wel dat de Railmaster nog ongedragen is.
Blij te zien dat de Rising Sun wrist time krijgt Rond de jaarwisseling maar eens kijken of de pot voldoende gevuld is en wat er op de markt is.