Das toevallig. Was net aan het bladeren door de Omega nato’s toen ik deze tegen kwam. Origineel Omega toch? ![]()
Zoekt er nog een 866 bezitter een boekje?
Ik vind het een redelijk bizarre prijs maar geen idee of dat normaal is.
Klopt is een OEM Omega nato. Deze nato’s zijn uitgebracht voor de Parijs 2024 OS en dit is de “blauwe” ring.
Ik heb ook de rode variant, deze zit op een Mission to Mars en gekocht met de gedachte om die af en toe ook op de Rising Sun te slingeren wanneer die in de collectie is gekomen. De rode heb ik al een tijdje en de blauwe is recent erbij gekomen.
Plaatje van beide nato’s op MoonSwatches
Jaren terug heb ik deze ook gehad. Erg leuk horloge ![]()
Dit is een mega zeldzaam boekje en ze verschijnen vrijwel nooit. Heb er eentje op eBay kunnen kopen uiteindelijk die goed bij m’n Speedymoon past qua jaar (1986). Er zijn maar 1300 Speedymoons gemaakt en toch heb je 2 varianten, deze (vierkant en kleiner) en vanaf ~'87 meer A6 achtig.
Want voor dat horloge is dit boekje (cal 866), niet voor de holy grail (cal 1045 automaat).
Ik denk dat dit boekje weleens erg interessant zou kunnen zijn voor @Watchstick_81 met een Speedymoon uit early 1986.
Ik dacht: ‘Laat ik mijn pronkstuk er weer eens bij nemen’
Deze was ooit van m’n opa, komt uit ‘66 en heeft natuurlijk het 321 uurwerk er in zitten. Ik heb de originele flatlink band er ook bij, maar draag ‘m uit veiligheid op een Uncle flatlink….![]()
Heel gaaf!
Mooi erfstuk !
Prachtig erfstuk, draag hem in gezondheid!
Bedankt, ik heb het ooit eerder verteld maar dit horloge is letterlijk gered uit een reeds weggegooide vuilniszak…
![]()
Die posts herinner ik mij nog en maakt het des te mooier in mijn ogen dat je die nu draagt. ![]()