Speedmaster only VII (Deel 7)

Schitterend horloge en plaatje :ok_hand:t2:

2 likes

Prima Utrechts biertje…

1 like

Een soortgelijk boekje zat bij mijn tweede SpeedyMoon aankoop. Helaas klopte het jaartal niet dus verkocht voor minder dan deze vraagprijs. Het is wat ambitieus, ook niet heel gek.

Ik denk dat ik ‘m even oversla, voor een leukere prijs is het een prima toevoeging.

@drh Bedankt voor de heads up! :pray:t2:

4 likes

Dankje :pray: Blijft m’n favoriete Speedmaster deze, daarom mag hij mee op vakantie

4 likes

Stond in dubio, uiteindelijk de SMP meegenomen.
Geniet van je vakantie :partying_face::sunny:

15 likes

Bon Vacance !

2 likes

Heerlijk op rubber ik snap deze wel :ok_hand:Enjoy!

2 likes

Mooi met de zon erop…

19 likes

Krijg er de kriebels van.
Doet me denken aan een collega die zijn Rolex GMT Master 2 tijdens de vakantie in een oude kledingvuilniszak op zolder had verstopt.
Tijdens zijn vakantie was moederlief heel behulpzaam met het vrijmaken van ruimte op de zolder door de zakken met oude stoffen weg te gooien… :wave:t3:

1 like

De Omega Speedmaster collection koffer uit 1997.
Weer eens wat anders, en niet het eerste waar mensen tegenwoordig aan denken als ze aan speedmaster mission watches denken. Kwam deze tegen op de site van Schaap en Citroen CPO voor een kleine €189.450, niks voor een echter verzamelaar haha.
Wel echt absurd om zo te zien, kom je niet vaak tegen lijkt mij.
Blijkbaar ook maar 5 gemaakt van de specifieke Épreuve d’Artiste sets…

7 likes

Ja, is hier wel eens vaker langsgekomen.
Als je hem koopt komen we allemaal graag kijken!

4 likes

staat die al lang te koop dan? kan me niet voorstellen dat zoiets lang blijft liggen.

1 like

Op origineel leer vandaag.

13 likes

Staat echt al heel lang te koop!!! Prijs is ook al gezakt :sweat_smile: 23 nagenoeg dezelfde Speedmasters. Je moet wel een hele grote liefhebber zijn i.c.m. diepe zakken.

5 likes

FTFY.

4 likes

Met de hoeveelheid mensen tegenwoordig met overtollig geld had ik wel gedacht dat dit zo weg zou zijn in combinatie met de schaarste van deze sets maar niet dus. Is ook wel het lastige aan zoiets natuurlijk, het verslaat eigenlijk de S&P niet en kan ook nog eens wat mee gebeuren. Want laten we eerlijk zijn dit koop je als investering en kan je niet dragen, tenzij geld je niet boeit.

1 like

18 likes
1 like

Gaaf ding en heel bijzonder maar

Lijkt me niet want extreem niche en zo courant als een natte krant :sweat_smile:

2 likes

liquiditeit kan inderdaad nog wel eens een dingetje zijn haha.

1 like