Is wel aan de hoge kant 30/40K pond. Maar in 2019 lagen de prijzen wel hoger volgensmij.
30K dollar voor een “Excellent” in de price chart van Speedmaster 101:
Maar prachtig horloge en leuke set!
Is wel aan de hoge kant 30/40K pond. Maar in 2019 lagen de prijzen wel hoger volgensmij.
30K dollar voor een “Excellent” in de price chart van Speedmaster 101:
Maar prachtig horloge en leuke set!
Vette plaat zo.
Vind alleen die band zo’n afbreuk doen aan het horloge. Er zijn zo veel toffe (aftermarket) banden beschikbaar. Geen behoefte om eens iets anders te proberen?
Vind het zelf ook een mooie plaat, vooral de kleur.
Ik krijg de juiste kleur nooit op de foto, heel anders dan de witte.
Vind de band zelf wel ok, mischien nog een keer een leren zwarte.
Daar had ik een heel ander idee van. Je leest overal dat de meeste hun originele secondewijzers kwijt zijn tijdens service. Deze heeft nooit een service gehad als je de eigenaar moet geloven, dus deze moet de juiste lengte hebben.
Of ik de staat dan weer als ‘exellent’ zou beschrijven. Dat nu ook weer niet. Maar wel met een mooi verhaal, en van de eerste eigenaar.
Zonder een extract weet je het nooit zeker en zelfs als er “orange chronograph hand” op het extract staat maar gesigned door Petros “schandaal” Protopapas, weet je niet zeker of hij als Ultraman is geleverd. Waren lekker aan het knutselen daar ![]()
Mijnenveld zo’n Ultraman ![]()
Al zal deze wel echt van de eerste eigenaar komen.
Best wel een beetje heel veel mooier deze band. ![]()
![]()
![]()
Ja deze combi is het helemaal. ![]()
Die bezel is wel fancy
Op de tweede foto is te zien hoe Omega zelf een sluiting polijst bij de 1K service (Schrik niet! Linksonderaan is een haar).
Ben je er zelf tevreden over?
Ja, eigenlijk wel. “Speedmaster” gravering is goed intact en leesbaar gebleven.
Nou en of! Kun je er weer even tegen (oh en dan die eerste deskdive weer… auch!)
Heb je een foto voor?
Nagenoeg onvermijdelijk helaas………