Speedmaster only VII (Deel 7)

Dat doe je goed! Waarschijnlijk swap ik morgen ook weer naar de Speedy wit :partying_face:

1 like

Forstner?

1 like

De volgende zin wordt door HF-software als geen zin geïnterpreteerd, en geeft derhalve een foutmelding:

OEM 1450

Maar dat was toch wel echt wat ik wilde antwoorden!

6 likes

Schoonbroer wilde er ook bij :sunglasses:

16 likes

Die sluiting is niet gepolijst :wink: maar gebrushed. Ik zie niks geks.

2 likes

12 likes

17 likes

13 likes

Huh, rechtsonder een sedna gold met bracelet?

4 likes

Die prijzen zijn wel erg strak voor de sedna gold rechtsonder, wanneer is deze foto gemaakt? :face_with_peeking_eye::rocket::yum:

1 like

Uurtje geleden bij een AD in Oostenrijk

2 likes

Kan toch niet kloppen dat een 18k full sedna gold 19k was en nu 14k, denk dat kaartjes met de chronoscope gewisseld zijn.

8 likes

Mooie versie, en toen was er nog geld voor een seriff font op de dag/datum :star_struck: :star_struck:

KOPEN !!!

2 likes

Lijkt me bij nader inzien ook het meest logisch, evengoed hadden ze mooie prijzen.

6 likes

22 likes

Hier schijnbaar nog niet bekend. :man_shrugging:t2:

Ik mag ook meedoen…voor een uurtje. Ik mocht de nieuwe Speedy panda van een vriend even bepotelen. Heel fraai gedaan en als ik de Speedy Tuesday 1 niet had, was dit zeker een goede optie. Met ook de 321PT in de collectie voegt dit niet veel toe.

Het valt me na het kopen van de jaren '80 Speedmasters wel op dat deze veel mooier afgewerkt waren dan de huidige 3861. Alleen niet zo nauwkeurig natuurlijk :sweat_smile:

Bij deze wat foto’s:

32 likes

Dan heb je het specifiek over het uurwerk?

1 like

Fijn weekend! :beers:

24 likes

Inderdaad, daarom noemde ik ook de nauwkeurigheid. De 3861 is natuurlijk ook meer spreektaal geworden om hiermee de nieuwe generatie Moonwatch aan te duiden. Het lijkt met de 861L en 863 net iets minder machinaal afgewerkt te zijn.

4 likes