Schitterend! Wat een detail joh ![]()
Bedankt ![]()
Na een zoektocht om mijn 3861 perfect passend te krijgen is het eindelijk gelukt. Met hulp van een 1.5 link van unclestraps.
Gelijk maar een schakel van de 12 uur kant naar de 6 uur kant verplaatst, waardoor de sluiting meer in het midden van mijn pols zit.
Heb tijdens de zoektocht ook een OEM rubber strap en een Forstner flatlink band bemachtigd. Maar zo blij dat hij nu top zit mét de originele band. Forstner kan de deur uit en de rubber strap voor de afwisseling ![]()
De 1116. Was ik even vergeten maar naast de flatlink 1139 past deze denk ik heel mooi bij een eind 60s begin 70s Speedy. Mooi gevonden!
Ik ben al met een schuin oog aan het kijken naar een C-shaped Seamaster. Rustig afwachten tot er een mooie voorbij komt, soms op strap. Prachtige bracelet, bewaar die rechte endlinks.
Zijn dat 549s?
dokter h zou wel eens de Mexico Holzer Bracelet influencer van het forum kunnen worden als dat ding (70s Speedy afgeragd edition) komend voorjaar terugkomt van service.
Thanks! Het zijn 548’s voor iig de Seamaster 145.006 en 145.016
Even een poll mbt een passessie vanmiddag.
Check de poll
Oei. Dat vind ik gaaf. Toffe combi hoor ![]()
![]()
Dank, ik wist niet van het bestaan hiervan, ik krijg 'm ook niet perfect passend.
Mocht je 'm direct meenemen als je dat had gewild?
Nee wel gelijk kopen. Met het verzoek of ze hem nog even mogen hebben liggen, voor jullie liefhebbers. Maar hij is gewoon leverbaar.
Dat kunnen ze wel bij omega.
Maar eerlijk B, wat vind je van de wijzerplaat? Past het bij een Speedy?
Ok. IMHO
Ze hebben echt een heel mooi horloge gemaakt. Met name die subdials liggen mooi verzonken. Dat haakse metalen randje is heel tof om die subdials.
De gelakte plaat is ook fenomenaal. Maar en nou komt die:
- Het blijft een (in mijn ogen) scheelkijkende panda dial. (Bij de normale van dat minder op) en
- een vintage Daytona is gewoon (nogmaals) imo een stuk mooier. Ook qua maat kast. Dus panda dial? Dan voor mij altijd
vintage Daytona > Speedy.
Maar mocht ik in de markt zijn voor een speedy, kocht ik deze zeker naast de normale. ![]()
Op rubber is die heel gaaf!
Heel tof die Panda! Voor mezelf vind ik hesalite en de gebrushte band leuker. Daarnaast vind ik de meerprijs voor de Panda het niet waard tov het horloge dat ik nu al heb.
Als je nog geen Speedmaster hebt dan zou ik hier toch wel voor gaan!
Kun je die ook voor 10,2k (voor korting) oppikken?
Hiermee geef je dus toe dat die mooier is. ![]()
Want als dat zo was, kocht je die. Dank voor de bevestiging.
Maar het ging erom wat ik er van vind. Niet wat ik van de prijzen vind.
Laten we het dan even vergelijken in de full gold versie in dezelfde prijsklasse.
Niet eens een vintage Daytona. Sorry maar imo kies ik dan de lemans.
Zo en nu gaan we het weer over die toffe panda van omega hebben!
dat zou voor mij ook een no brainer zijn
1000% le mans
Voor mij ook hoor.
Ook boven een vintage Daytona.