Je krijgt maar 3 minuten hè, daarna verander je weer terug.
Back to reality ![]()
Saphire Sandwich vandaag

Ja mooie toevoeging. De kast, drukkers, glas, wijzers, lunette, afwerking wijzerplaat, uurwerk (en het zicht erop door het achterdeksel) zijn allemaal anders dan de 1861 Moonwatch. Staat goed op rubber!
Leuk zo, met die plaat.
Maar die end-link zou ik toch wat aan proberen te doen. Die sluit niet echt lekker aan lijkt me.
808 links zijn massief, daar valt niet veel aan te doen.
Heel apart! ![]()
Ik snap de twijfel. Prachtig horloge ook, maar voelt zo dubbel naast de 1861. Dat zeg ik wel maar meer dan 1 horloge is überhaupt overbodig
.
Ik bespaar nog even dat geld en doe het hiermee!
Ook geen straf om te dragen toch?! ![]()
Heel blij hiermee! Jij draagt ‘m ook vaak? Ik ben de Speedmaster echt meer gaan waarderen. Zeker op de nylon band.
Ik droeg m’n horloges altijd vrij los en merk dat ik ze wat strakker wil dragen en m’n pols is wat dunner geworden. Moet dus even langs bij de AD voor de banden, maar dat is wel even een klus.
Daardoor draag ik nu de Speedmaster veel vanwege de nylon band die wel goed zit.
Ja! ![]()
Sinds dat ik hem weer opnieuw gekocht heb, heb ik hem al vrij veel gedragen. Momenteel zowel op de nylon band als op een rubberen band, maar ga hem binnenkort toch ook eens op de stalen band zetten. Die draag ook echt formidabel.
Zo’n Speedmaster is echt wel weer een goede aanvulling op mijn collectie. Heb er al meerdere gehad, maar zal hem nu niet meer zo snel wegdoen.