Ik had de gelakte Speedmaster gister ook voor het eerst gezien. Het oogt echt als een heel ander horloge ten opzichte van de normale Moonwatch doordat alles glossy en shiny is (bezel, dial, hands, markers, logo).
Het voelt echt als een meer luxury horloge welke concurreert met Rolex, terwijl de Moonwatch meer een echte toolwatch uitstraling heeft gefocust op bruikbaarheid. Ik houd nou eenmaal van shiny dus ik ben fan ![]()
Bedankt voor de uitgebreide reply. ![]()
Prachtige Patek en snap waar je vandaan komt. Geniet van beide horloges.
Vorige week lag er nog eentje begreep ik en ook een FOiS dus hopelijk kan ik ze vandaag nog vergelijken. Zal zeker wat foto’s maken, hopelijk ook van de Moonshine variant als ze die hebben ![]()
Die is ruim boven budget hoor, maar ziet er op de foto’s stunning uit en wil ik wel even om de pols hebben gehad ![]()
ik vind hem ook heel mooi,toevallig ook gister even om gehad
Gaaf hoor! En i.t.t. de ‘gewone’ zwarte, gaat deze heel mooi op rubber ook.
Gefeliciteerd met de NA
Nogmaals Gefeliciteerd met je ST2 Ultraman ![]()
Heel mooi👌
Proficiat, mooie aanwinst!!![]()
![]()
En wat ziet die er goed uit! Gefeliciteerd ![]()
De Ultramannen vliegen je hier weer om de oren. En Sjiel moet zeggen; deze drie configuraties vind ik de mooiste. Flatlink bracelet is dé bracelet voor de Ultraman. Rubber strap en Cordura strap voor de meest sporty look, op vouwsluiting!
Gefeliciteerd ![]()
Een heel mooie aanwinst, veel draagplezier gewenst !
Een mooie gelegenheid voor een mooi horloge !
Gefeliciteerd ook, het vliegt wel binnen hier vandaag zeg, met allemaal mooie Speedmasters.
Leuk man! Van harte met deze knaller ![]()
Gefeliciteerd met deze prachtige NA