En de onderste is dan voor de datum neem ik aan?
Wat een schitterend naslagwerk ![]()
Jeetje wat een gaaf boek zeg!
Heel cool!
Ik heb er met die schrijvers ook even doorheen gebladerd. Overwoog het, totdat de prijs genoemd werd
Toen dacht ik: “Zó graag wil ik het nou ook weer niet”. Wellicht krijg ik er spijt van.
Ik dacht: Goh, het zal duur zijn, maar hoeveel zou ie nou kosten?
Ik had het beter niet op kunnen zoeken ![]()
Gaaf lens effect! Mijn blik wordt als een magneet aangetrokken door het horloge. Deze lens vraagt om bokeh shots!
En ik dacht bij 1/3 van die prijs doe ik het ![]()
Hij ligt bij mij te wachten thuis! Dat wordt wat waar ik even tijd voor zal nemen
ik heb nog niet teveel naar je plaatjes zitten kijken.
Ik heb helaas niks liggen, ik ben iets te laat ingestapt om voor een spotprijs Speedy onderdelen in te slaan ![]()
Ja dat was even slikken! En ook nog eens de promoprijs. Nu is het 1500 euro ex verzending. Het is nog wel te koop hoor ik net. Niet heel verrassend ![]()
holy
dat is niet mals! Maar tja, als echte liefhebber kan ik me voorstellen dat je dit boek erbij moet hebben voor de collectie ![]()
Ik vind het ook aan de dure kant. Anderzijds zijn er maar 150 van gemaakt. En ook nog eens volledig met de hand gebonden en gelijmd. Dat is toch zeker 50 euro van die prijs ![]()
Ja, keuzes, keuzes.
Of een nieuwe camera, lens en tas of een Moonwatch dial boek. ![]()
Haha je bent goed in het voor jezelf verantwoorden, ik herken het ![]()
Je kunt hem ook als kunstwerk gebruiken
Het is net als horloges, als je het er voor over hebt, dikke prima toch.
Of alle vier ![]()
Mooiste van de two-tones! NA?
Met die nieuwe camera ben ik wel half noodgedwongen om een nieuwe telefoon te halen met USB-C poort. Mijn iPhone 13 heeft nog de oude poort. Ook een goed excuus om de telefoon te upgraden ![]()
Dus ik loop zo maar eens de stad in ![]()
Bij Quera in Girona vanmorgen verschillende Omega’s bekeken en gepast.
Niets gekocht. De nieuwe speedmaster was al uitverkocht en alleen de sedna en moonshine gold gepast. Wel heel mooi.