Tof. Heb je hem besteld?
Nee, het is echt een boek voor vintage liefhebbers, ben meer van de moderne uitvoeringen.
Ftfy. Gewoon naar je pols kijken
Binnen 1 maand een Watchfid aankoop?
Ik ga niet ontkennen dat door de mensen achter watchfid te ontmoeten dat het geen extra prikkel gegeven heeft, maar in al die jaren heb ik wel geleerd dat impulsieve beslissingen nooit de goede zijn, dus laat ik het vaak aan een samenloop van events (@Watchstick_81 en @myfriendscallmeKC ) gebeuren! Maar wie weet als ze 1 van de 3 speedmasters hebben die nog op het (lange termijns) verlanglijstje staan ![]()
![]()
Ik zou zeggen: doen!
Ik vind de huidige variant van de oer Speedy nog altijd de mooiste Speedmaster. Geen fratsen is beter.
Nu ben ik benieuwd wat er op plek 321 staat ![]()
Heerlijk toch? Op je gemak de horlogehobby beleven en opeens komen er vanzelf mooie kansen voorbij en zelfs dan kan je nog rustig je keuze maken. Een verzamelaar zei ooit dat hij zelf niet zocht, maar dat het vanzelf wel langs zou komen. Dat zou best goed kunnen als je genoeg geduld hebt en een groot netwerk om je heen.
Ik ga toch liever doelgericht op zoek, maar ik heb dan ook weinig geduld ![]()
Ik ga niet op zoek naar de horloges, de horloges vinden mij. (4 uur per dag ref nummers scannen op chrono24) ![]()
Dit is voor al jullie moonphase lovers. Een bijna neo-vintage 2001 en een 2003.
Welke band zit er op die witte?
Prachtig duo. Grappig dat ze zo verschrikkelijk verschillend zijn.
Heerlijke woordspeling (hij zit er ook bij)!
Ik ga hier geen top 3 noemen want het zal zijn wanneer ze de revue passeren zoals Jordy aangeeft:
Dus de ene of de andere ![]()
- Moderne Cal321 ed white
- Speedmaster Tintin
- 145.022 69 (straight writing of een tropical chocolate)
Vooral deze laatste heb ik eens goed kunnen zien op de GTG. Het is echt iets speciaals, je kan het niet weten als je het nog niet gezien hebt. Ach ja, schiet me niet dood, speedmasters zijn een rabbit hole…
Hiervan staat wel een erg mooie op Watchfid ![]()
Echt hé, Gregory had hem aan op zaterdag en mee op zondag, heel mooi exemplaar!
(of de dubbel: https://www.watchfid.com/watch/omega-speedmaster-145-022-69-straight-writing-tropical-2/) maar is eentje die al verkocht is.
En een simpele witte met een zwart bandje dan?
Moderne omega flatlink.
In 19 mm kan deze zijn van de 321 of de fois.
In 20 mm van de Apollo 11 50th staal, of de laatste Speedmaster 57.
Edit: overigens voor de Ultraman liefhebbers; er staat er nog eentje in de aanbieding hier op t forum in ongedragen nieuwstaat voor een prikkie! Mooier vind je ze niet. ![]()
Heb het even niet liggen😂