Super, die witte plaat.

Gaaf! Zeker met dit weer
Hier ook een witte vandaag. Echter, een ander merk ![]()
De Oude Dame vandaag ook weer eens om, op deze druilerige winterdag. Onderweg naar de bioscoop voor de docu over Bruce Springsteens album Nebraska. Maar heb geen Monaco, Autavia of Daytona in mijn collectie, zoals hij, dus dan deze klassieker maar
Deze versie zelf dragen = verliefd worden
Gefeliciteerd met de nieuwe 321! Een heel bijzonder horloge. De aankomende dagen ga je goed zien waarom het zo speciaal is. Heel veel plezier mee gewenst.
Btw: het regent hier de laatste tijd NA’s ![]()
Wat een feest!
Van harte! Zit er een quick adjust clasp op deze verse?
Dank je wel. Het is inderdaad een heel bijzonder horloge. Ik heb al veel Speedmaster gehad, maar deze voelt net iets specialer dan de vorige. Ben er echt heel blij mee.
Dank. Nee deze heeft geen quick adjust clash. Wel kun je de band iets ruimer of strakker zetten, maar daar moet je even voor gaan zitten.
Ik heb deze zelf ook idd, maar ik dacht dat de nieuwere met quick adjust werden uitgeleverd. @YY77 weet hier ongetwijfeld meer van?
De 321 en A11 flatlinks zijn niet veranderd toen die comfort clasp op de '57 flatlink geïntroduceerd werd. Denk dat ze bij Omega het de investering niet waard vinden.
Van harte, geniet ervan! waanzinnig model ![]()